Tibiame Oynayanlar Kimler? :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Turan

Üye
    Konu Sahibi
Tibiame Oynayanlar Kimler? :)
Arkdaşlar tibiame oynayan varmı? Yani sürekli oynayan premiumu falan olan ? Ben w1 de oynuyorum
 
ben oynuyorum,w1 deyim adım kingturk
 

omer1230

Üye
bende oynuyorum w1 de adım TheARTHUR daha 5 lwl nasıl kasarım ben bunu
 
Vallahi Bende Oynuyorum Ama Çok Sıkıyor Bir Süreden Sonra Yani Premium'un olması Gerekiyor Yoksa Oyun Gerçekten Sıkıyor 2 , 3 Saat Boyunca Kasıyosun Charı Ama Bi Öldüğün Zaman Tak Büssürü Ep Gidiyo Bende Küfür Edip Kapatıyorum Oyunu Bayadırda Oynamıyorum Lwl 14 İsim ' OrfeyusTR '
 
Ben oynuyorum w1 deyim isim turki
 
ben de w30 da başlamıştım lvl 9 um sanırım ama gerçekten premium olmadıktan sonra oyun çok sıkıyor bir yer hariç başka yerlere geçemiyorsun :S
 
kendi fikrimce sıkıcı tabi online game seven arkadaşlara bişi diyemem
 
bende oynuym Orhantr lvl 30 w1 D
 

Hologlv

Üye
Bend oynuym adım dogukan 32 lwlim
 

Turan

Üye
    Konu Sahibi
ben 51lvlm.d w1 azrailxtrx
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...