Uygulama This application is not authorized for use on your Android device hatası acillllllllllllllllllllll

    Konu Sahibi
This application is not authorized for use on your Android device hatası acillllllllllllllllllllll
Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi. Neo v ye Mass Effect i yükledim. Açarken böle diyor. wifi ve data açamıyorum telefondan yok çünkü. Ne yapacağım ayrdım edermisiniz bilen varmI?

- - - Eklendi - - -

???
 
Bu uygulamayı Android cihazınızda kullanmanız yetkilendirilmemiştir diyor sanırım uygulama uyumsuz cihazınızla.
 
aynı hata bendede oluyor ama benım tablette fifa 2012 oyununda oluyor önceden oynuyordum tablete format attım sonra wifi den çekti dosyayı oyunu açarken bu hatayı veriyor yardım
 
    Konu Sahibi
Ya uyumsuzlukla ilgisi yok bence ben gördüm neo v de mass effect oynayan. başkalarındada da var bu sorun ama çözümü bulamadım :S yardım lütfennn
 

furkey

Üye
bunun ne gibi bir aciliyeti var onu anlamadım?
 

Mert

Üye
apk ile ilgili olabilir. Bi uygulama yükleyeceğim zaman aynısını çıkarıyor karşıma. Başka apk'dan yüklüyorum oluyor.