ben cevat (the life)ya arkadaş yarısına kadar ediyom ondan sonra kaydet diyom cıktıktan sonrada bi daha kaydettiğim yere giremiyom.Giriyorda resimler geliyor devam etmek istediğim yerden devam edemiyom.Bi yardım lütven bu da benim msn (
cevatistif@example.com)bilen varsa nolur bi yardımmmmmmmmmmm
--------------- Ekleme ---------------
benım adım cevat(the life)ya arkadaşlar bişe soracam bunun türkce versiyonunu indirdim.Ama temayı ediyom son noktaya geliyom ondan sonra program kilitleniyor ve düzelmiyor bende kaydedemiyom.Lütven yardım bu da benim msn nem(cevatistif@example.com)
--------------- Ekleme ---------------
benim adım cevat(the life)ya arkadaşlar nolur biri bana yardım etsin.tek sorunum var oda başta 4 tane öğeyi değiştirmek isdiyorum tamam diyorum.Secdiklerim den hepsini ediyom ama sonunna başarısız diyonolur bişey bilen varsa bana desin buda benim msn nem(cevatistif@example.com)