Theme studio S60 kullanım klavuzu

ben cevat (ReD_SnAkE) siz galiba bilmiyorsunuz(googleye türkce yamasını indir sen ordan yap türkcesi daha kolaydır.Bulursan banada at bu da benim msn nem cevatistif@example.com

--------------- Ekleme ---------------

ya arkadaş benim nick im (alex de sousa).benim teek sorunum var.yapıyorum ama temanın arka planında mavi resim geliyor da ni ye benim isdediğim secdiğim gelmiyo.Birde bu programın türkce yamasını bulursanız benim msn neme atarsınız.Buda benim msn nem(cevatistif@example.com)
Ben türkce yamasını buldum da ama üye olmak gerekir ve üye oluyorum programı indirmiyo/blursanız bana atarsınız.teşekkürler iyi akşamlar
 
ben cevat (the life)ya arkadaş yarısına kadar ediyom ondan sonra kaydet diyom cıktıktan sonrada bi daha kaydettiğim yere giremiyom.Giriyorda resimler geliyor devam etmek istediğim yerden devam edemiyom.Bi yardım lütven bu da benim msn (cevatistif@example.com)bilen varsa nolur bi yardımmmmmmmmmmm

--------------- Ekleme ---------------

benım adım cevat(the life)ya arkadaşlar bişe soracam bunun türkce versiyonunu indirdim.Ama temayı ediyom son noktaya geliyom ondan sonra program kilitleniyor ve düzelmiyor bende kaydedemiyom.Lütven yardım bu da benim msn nem(cevatistif@example.com)

--------------- Ekleme ---------------

benim adım cevat(the life)ya arkadaşlar nolur biri bana yardım etsin.tek sorunum var oda başta 4 tane öğeyi değiştirmek isdiyorum tamam diyorum.Secdiklerim den hepsini ediyom ama sonunna başarısız diyonolur bişey bilen varsa bana desin buda benim msn nem(cevatistif@example.com)
 
nokıa n 73 üme tea yapmaya çok çalıştım,oluyor gibi ama telefon desteklemiyor diyo,yardımcı olabilirmisiniz?veya bi resim yollasam tema yaparmısınız bana teşekkürler
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Güzel anlatım olmuş eline sağlık.
 
ya arkadaşlar ben tamayı .sis dosyası olarak katıt edemiyorum indirdim ama ''Carbide.ui S60 Theme Edition 3.1'' diye bir program indi lütfen yardımcı olun
 

mc zerem

Üye
tşk ama owinskin diye bir teme sitesi var daha hızlı tema yapabilirsiniz denemenizi öneririm saygılar