Originally posted by reiko@Jun 24 2005, 11:45 PM ya ben nasil bu tema pogramini indirecemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
arkadaş eline saglık proğramı kurdum . kulanım klavuzunda olangösterilen sound kısmını bulamadım. diğer bir şey ona raman uyguladım clours da edit>settings>ok>save kısmı açılmıyor. seçtim halde sadece claer tek var.yardıcı olusanız memnun olurum . :
burdakinde hata var evet bende indirdim ve sorun çıktı ancak forum.nokia.com sitesine üye olduktan sonra nokia s60 theme studio diye bir arama yaptırırsanız tema programını sorunsuz şekilde bilgisayarınıza indirebilirsiniz. gayet güzel program. paylaşım için çok saolun.
<div class='quotetop'>(huseyin @ May 7 2005, 09:41 AM) [post=48735]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
merhaba ben ReD_SnAkE TEMAYI NASIL YAPIYOZ BANA BIRZAHMET YAPAN VARSA ACIKLASIN KOLAYMI
[/b][/quote]
herşeyin başı sabır
oku ve öğren
Arkadaşım ellerine sağlık!!!
ayrıca hata verdiğini söyleyen arkadaşlar bende bugün okudum aynı sorun bendede vardı!!!Formda yazdığına göre masa üstüne kayıtlı olan exe dosyasına sağ tıklayıp özelliklerden win2000 yapınca sorunsuz yüklüyormuş,bende şimdi eve gidip deniycem......
Arkadaşım ellerine sağlık!!!
ayrıca hata verdiğini söyleyen arkadaşlar bende bugün okudum aynı sorun bendede vardı!!!Formda yazdığına göre masa üstüne kayıtlı olan exe dosyasına sağ tıklayıp özelliklerden win2000 yapınca sorunsuz yüklüyormuş,bende şimdi eve gidip deniycem......