Theme studio S60 kullanım klavuzu

cory

Üye
arkadaslar adres defterındekı siyahla yazılmıs harflerı renklendırmıyoruz galıba.bu konu hakkında bılgısı olan varmı acaba
 
Tema programını yuklerken hata verio saygılar sevgiler yukarıda hatayı yazmıslar zaten ama sistem xp bi sorun olmaması lazım.
 

BRKNSR

Üye
YAHU ÜYE OL DEDİN GINA GELDİ. BİLGİSAYARIN EKRANINA KAFA ATCAK DURUMA GELDİM.TAM KAFAYI ATIYODUM FİŞİMİ ÇEKTİLER
 

harem

Üye
arkadaş eline saglık proğramı kurdum . kulanım klavuzunda olangösterilen sound kısmını bulamadım. diğer bir şey ona raman uyguladım clours da edit>settings>ok>save kısmı açılmıyor. seçtim halde sadece claer tek var.yardıcı olusanız memnun olurum . :
 

harem

Üye
:artı: ARKADAŞLAR BİGİSAYARINDA XP YÜKLÜ OLANLARIN İÇİN THEME KURULUMU:
1-THEME STUDİO SAĞ TİKLA ÇİKAN PENCEREDE ÖZELLİKLER AÇ
2-UYUMLULUK SEKMESİNİ TIKLA ÇİKAN PENCERDE
3-BU PROĞRAMI AŞAĞIDAKİ...........İŞARETLE
4-WİNDOWS 2000 SEÇ UYGULA VE TAMAM
KURMAYA BAŞLAYABİLİRSİN KOLAY GELSİN :artı:
 
Originally posted by ekselans8@Aug 16 2005, 06:28 PM
tema yapma programı nerde_?
[post=134553]Quoted post[/post]​



arkaadaşlar programı buldum ve indiriyorum
 
biyerde bi hata yaptım ama nerde..
 

bassavci

Üye
program cok yavas... kullanıma uygun degil. umarım yeni versiyonu cıkar.
 
dostum ellerine ve emeğine sağlık, program kullanımı hakkında yaptığın açıklamalar ve yardım için çom sağol.
 
burdakinde hata var evet bende indirdim ve sorun çıktı ancak forum.nokia.com sitesine üye olduktan sonra nokia s60 theme studio diye bir arama yaptırırsanız tema programını sorunsuz şekilde bilgisayarınıza indirebilirsiniz. gayet güzel program. paylaşım için çok saolun.
 

B@TuH@N

Üye
curunan paylaşım için saol gardaş güzel anlatmış herşeyi.
 
<div class='quotetop'>(huseyin &#064; May 7 2005, 09&#58;41 AM) [post=48735]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
merhaba ben ReD_SnAkE TEMAYI NASIL YAPIYOZ BANA BIRZAHMET YAPAN VARSA ACIKLASIN KOLAYMI
[/b][/quote]
herşeyin başı sabır
oku ve öğren
 

melbu

Üye
Arkadaşım ellerine sağlık&#33;&#33;&#33;
ayrıca hata verdiğini söyleyen arkadaşlar bende bugün okudum aynı sorun bendede vardı&#33;&#33;&#33;Formda yazdığına göre masa üstüne kayıtlı olan exe dosyasına sağ tıklayıp özelliklerden win2000 yapınca sorunsuz yüklüyormuş,bende şimdi eve gidip deniycem......
 
yaaa iyi de bizim maxicepten indirdiğimiz programda 9 nolu sounds kısmı yok diğerlerini eksiksiz yaptım yine de başarısız diyo.yardımm lütfeeen
 
Arkadaşım ellerine sağlık&#33;&#33;&#33;
ayrıca hata verdiğini söyleyen arkadaşlar bende bugün okudum aynı sorun bendede vardı&#33;&#33;&#33;Formda yazdığına göre masa üstüne kayıtlı olan exe dosyasına sağ tıklayıp özelliklerden win2000 yapınca sorunsuz yüklüyormuş,bende şimdi eve gidip deniycem......


sağol arkadaşım doğrumu diye denedim harbi oluyor

ama sound klasörü yok menüde
 

ahmet_90

Üye
bişe sorcam arkadaşlar bende sounds kısmı yokk
 

mko

Üye
Bu program dışında s60 theme editörü var mı? varsa nerden buluruz : 2