Thegodisnowhere (çok ilginç)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Thegodisnowhere (çok ilginç)
Büyük gazetelerimizin birinde yönetici semineri veren bi uzman Türklerin dünyadaki en kötümser milletlerden biri olduğunu iddia etmiş. Bunu kanıtlamak için de küçük bi test yapmış. Tahtaya aynen şu şekilde kelimeleri bitişik olaraktan bi cümle yazmış: "THEGODISNOWHERE" Bi'kaç saniye sonra da tahtayı silip katılımcılardan okudukları cümleyi yazmalarını istemiş.
Salondakilerin heepsi bu cümleyi önlerindeki kağıtlara "THE GOD IS NO WHERE" diye yazmışlar. Yani "Tanrı hiçbir yerde değildir" şeklinde. Uzman acı acı gülümsemiş. (Dediği çıktı ya çakalın) "Tam beklediğim gibi" diye mırıldanmış.

Çünkü Batı ulkelerindeki yapılan seminerlerde katılımcılar bu cümleyi şöyle okurlarmış: "THE GOD IS NOW HERE!" Yani "Tanrı şu an bizimle!"
 
Tepkiler: Esendağlı

EroL

Emekli Yönetici
ben tanrı şuan yanımızda olarak okudum ılk okudugumda, saçmalık bu
 

aLone

Üye
bi kere türklerin hepsini o kelimeleri doğru yazmama ihtimalide var ayrıca salondaki herkes böyle yazamaz fake bu
 

Cynical

Üye
Ne yalan söyleyeyim, ben kötümser çıktım...
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
aLσηє;1663817' Alıntı:
bi kere türklerin hepsini o kelimeleri doğru yazmama ihtimalide var ayrıca salondaki herkes böyle yazamaz fake bu


Ömer fake ne demek öğrendin galiba her şeye fake diyorsun
 

aLone

Üye
zaten biliyodum olum cem yılmazdan
 

Feel It

Üye
garip Tanrı bizimle diyenler Tanrı yok deyip geçiniyorlar hangisine inanalım şimdi
 
"THE GOD IS NOW HERE!" Ben de böyle okudum.
Uzman Türkler diye Avrupalılar'dan seçmece yapmasın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...