The Last Ship

BRKTNL

Üye
    Konu Sahibi
O değil de ben en çok Victoria's Secret'la ()yeni yıla girmeyi özleyeceğim ayıptır söylemesi O geri sayımla hem yeni yıl hem de o programın mutluluğu
 

SHS

Üye
O değil de ben en çok Victoria's Secret'la ()yeni yıla girmeyi özleyeceğim ayıptır söylemesi O geri sayımla hem yeni yıl hem de o programın mutluluğu

TLC'de var reklamında vardı
 

Baydırman

Moderator
O değil de ben en çok Victoria's Secret'la ()yeni yıla girmeyi özleyeceğim ayıptır söylemesi O geri sayımla hem yeni yıl hem de o programın mutluluğu
adnan hocamızın hd sohbet yayını yok mu inşallah?
 
Tepkiler: Jus7ice