The Flash (2014 - ?) (2.Sezon Başladı)

Serhan

Üye
    Konu Sahibi
The Flash (2014 - ?) (2.Sezon Başladı)
Evet şuan 2.Sezon Amerikada yayınlanıyor yarın bizde altyazı gelmiş olur ne düşünüyorsunuz ?
Jay Garrick çok heyecanlandırıyor beni. 3.Flash ise dizinin sonralarında çıkar diye düşünüyorum. Olaylar yine 15.Bölümden sonra başlar gibi geliyor. Bakalım bu sezonun kötüsü kim olacak.
İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
 

Murat Alper

Moderator
birde ilk sezon kötüsünün hayatı anlatılacakmış reverse flash onun kimliğine bürünmeden önceki hali anlatılacak
 

Serhan

Üye
    Konu Sahibi
Aynen yarın sabah dizi sitelerinde olur. Ben dizilab.com öneriyorum. Belki 1080p hd toreent indirip altyazı gömüp tvde izlerim.
 
Tepkiler: KAYIP-ADAM

Murat Alper

Moderator
Aynen yarın sabah dizi sitelerinde olur. Ben dizilab.com öneriyorum. Belki 1080p hd toreent indirip altyazı gömüp tvde izlerim.
yanlız torrentle indirirsen bs player ile indir ama bs player'in tr altyazıyı bulmasıda bir günü buluyor galiba yada dosyaylamı alakalı bilmiyorum
 

Serhan

Üye
    Konu Sahibi
yanlız torrentle indirirsen bs player ile indir ama bs player'in tr altyazıyı bulmasıda bir günü buluyor galiba yada dosyaylamı alakalı bilmiyorum
Türkçe altyazı sitesinden altyazı indirip bi program ile gömüyorum. Onu USB Belleğe atıp TVye takıp izliyorum
Bıyrın ifindim
 

Serhan

Üye
    Konu Sahibi
S02E01 ''My name is Jay Garrick and Your world is in danger. ''
İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
Barry "Flashlight"ı açıyor Nerden aklına geldi diyince çizgi romandan diyor çaktırmadan Batman'a gönderme yapıyor
-
Zoom Eddie çıkabilir
The Flash dizisinin yönetmeni Andrew Kreisberg:" Eğer Flash' da oynuyorsanız asla gerçekten ölmezsiniz."
 

Rygebin

Üye
@Serhan hocam yeni sezon nasıl? . Yeni flash geldimi
 
Tepkiler: Serhan

Murat Alper

Moderator
zoom'un ismini duyduk ama kendisini göremedik
 
Tepkiler: Serhan

Serhan

Üye
    Konu Sahibi
biraz kesik de olsa evet . Okudun spoilerrrrı. Dehşet anlatmışsınız merak ettim şimdi izlemeye koşucam .
İlk sezonu tamamlamanı tavsiye ederim.
Hele sezon finalini izlememişsen başlama bile 2.sezona
zoom'un ismini duyduk ama kendisini göremedik

Dr.Zoom aslında ilk sezonki Dr.Wells olması gerekiyordu ters köşe yaptılar. Çizgi romana göre eddie olması gerekiyor Zoom'un. Normalde sarı olması gerekiyor ama ilk sezonkiyle farklı olsun diye bu resimdeki gibi olabilir. Yada yine ters köşe yaparlar. @murooo55