Teşekkürler Ozan

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sekonet

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler Ozan
Forumun kurucusu Ozan Bey ile ufak bir ticaretimiz oldu ve sitem kendisinin sayesinde daha sağlam temellere erişti . Kendisine teşekkürümü burdan da iletmek istedim . Böyle dürüst bir admini olduğu için Maxicep oldukça şanslı
 
Haklısın Çok şanslıyız o olmasa maxicep olmazdı
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
konu saibine PM at, siteyi verir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...