Teşekkürler maxicep...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

harun22

Üye
hayırlı olsun. Bende konularıma cevap alsam alıcam en iyi telefonu . Arkadaslar benim konularada bir göz atarmısınız
 

rapman

Üye
Hayırlı olsun.
İyi günlerde kullanın.
 
En iyi tercihi yaptın Bundan iyisi Galaxy S2 Buna eşiti iPhone4, Desire S olurdu
 

'Patron

Üye
hayırlı olsun kardeş.
 

pelın_

Hayırlı olsun
 
hayırlı olsun,umarım yardımcı olabilmişizdir.
 
Hayırlı olsun o kadar tavsiyelerimize uymuşsun ve iyiki nokıa almamışsın şimdilik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...