Teşekkürler Maxicep Sağol

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Teşekkürler Maxicep Sağol
Herkese Tekrardan Teşekkür etmek istedim arkadaşlar sağolun!!!


Yakında bomba gibi geleceğim ama sanırım 3-4 gün daha yokum internet kablolarımda bi sorunvar adamlar hala bulamadı!!!!

Çözüldüğü an tekrar Online olacağım!!!

Site yöneticilerine ve Siz değerli arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum!!!

Saygılar!!
 

B@TuH@N

Üye
evet yine enteresan konulara start vermeni bekliyoruz
 
    Konu Sahibi
Sağolun arkadaşlar!!!

Yakında geliyorummmm

 

D3N1Z

Üye
bence teşşekuru yöneticiler etmesi lazım sen hakkını aldın
 
iyiki varsın başarılarının devamını dilerim..
 

gknky

Üye
çok doğru yerdeyiz hepimiz . ... .
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar pazartesi gene ben Karşınızda olacağım!!

Tekrar görüşmek üzere!!!
 

a21a

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(D3N1Z &#064; May 5 2006, 09&#58;57 PM) [post=329033]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bence teşşekuru yöneticiler etmesi lazım sen hakkını aldın
[/b][/quote]

Bilinen o dur ki; hakkedenin hakkı ödenmeli ve takdir görmeli.... bunu gördük, takdir ettik ve teşekkür&#39;e binaen
Ayın üyesi seçtik..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...