Teşekkürle Link Açma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Teşekkürle Link Açma
Sitede neden teşekkür ettikten sonra linkin gözükmesi olayı yok. Konu açıyorum. Yüzlerce kişi indiriyor. 3 tane teşekkür alıyorum.
Teşekkür Et tarzının bazı sorunları olduğunu biliyorum. Bazen konuya açan kişinin dediği şekilde program çıkmıyor. Bu durumda bu kişiler zaten eleştiri alıyor. Ayrıca maxicep forum'un modları çalışıyorlar. Konuyu açmadan denetleme olayı bile var.
Emeğe saygı açısından teşekkür et olayı olmalı.

Varsa ben bilmiyorsam kusura bakmayın.
 
Tepkiler: xdimondsd

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
paylaşım indiriliyor beğenen teşekkür ediyor beğenmeyen etmiyor bu kadar basit ben sorunu anlayamadım tam olarak
 
    Konu Sahibi
Ben öyle düşünmüyorum. Beğenen her kişi teşekkür etmiyor. Teşekkür et sistemi olsa teşekkürü silebilirsin beğenmediğin takdirde. Onu bırak açtığın konuya mesajla 10 kişi teşekkür ederim, sağol gibisinden bir şeyler yazıyor fakat teşekkür etmiyorlar.
 

facacan

Üye
Evet.Katılıyorum bence olmalı.Birsürü sitede bu özellik var.
 
öneri bencede guzel bı onerı bu konuda bende bısı yapılmasını ısterım yanı
 

Odysseus

Üye
Bazı forum sitelerinde bu var. Ancak ben bunun zorbalık olduğunu düşünüyorum. Yani üyelere zorla teşekkür ettirmek. Paylaşım karşılığında birşey beklemek doğru değil. Karşılık beklemeden paylaşım yaparsanız daha fazla keyif alırsınız. Bahsettiğiniz sistem üye kaybına neden olur.
 
zorla güzellik olmaz katılmıyorum
 
ama kolay yoldan kacmak varken hıckımse emege saygı gostermeden kacıo
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bence paylaşıma teşekkür etmek sadece buton değil tesekkurler allah razı olsun gibi sözlerdir teşekkür etmek .... Artık forumda teşekkür butonu deliligi başladı .. Yahu butona bassa ne olur basmasa ne olur ... Konuda tesekkurler demişse benim için bitmiştir ... Teşekkürü çok olan para mi kazanıyor nedenini anlayamıyorum bunun ....
 
Katılıyorum.."Az veren candan verir,çok veren maldan verir"o yapılan teşekkürler hepside isteyerek yapılandır,ama mecburiyet konursa o isteyerek yapılanlarda zorakilerin arasına katılacak.bence gereksiz
 
yada her 5 indirmeden sonra teşekkür zorunlu olsun
 
bece bu biraz zorbalık olur katılmıyorum.
 

Ozan

Admin
Her paylaşımın teşekküre kayda değer oldugunu düşünmüyorum ben de ...
Yani, teşekkür etmek de teşekkür almak da bir güzellik ve bunun zoraki olguya baglanmasına karşıyım.

Biz yönetim olarak, teşekküre teşvik edici bikaç konu üzerinde calisiyoruz.
 
ındırıp bısı demeden kacmak varken kımse tesekkur etmez (bır rutbeye ulasmıs uyeler harıcınde)
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Kafasına silah dayayacak halimiz yok ya etmez ise etmesin erdem Fazla teşekkürü olan para kazanmıyor ki ... Oradaki rakamın ne önemi var konuda adam allah razı olsun demişse butonun hiçbir anlamı kalmıyor ....
 

'Davut

Üye
teşekkür etmek veya yorum yazmak şart olan siteleri sevmiyorum. ve genelde cevap yazan kişi "fafasfasfasdwq" tuşlara basıyor eğer böyle yorum alacaksam istemem böyle cevapları
 

Neverex

Üye
Zorla güzellik olmaz bence hiç gerek yok
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Zorla teşekkür olmaz..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...