Temel Ve Tüp Geçit

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Temel Ve Tüp Geçit
Mısır hükümeti Kızıldeniz'in altına tüp geçit yaptırmak için ihale açar.
İhaleye İngiltere'den, Amerika'dan, Japonya'dan birer firma ve Türkiye'den de Temelin firması olmak üzere dört firma katılır. Firmaları teker teker mülakata çağırırlar ve teknik bilgi isterler.
İngiliz Firması:
- Biz iki taraftan da eşzamanlı olarak tüneli kazmaya başlarız ve denizin altında tam ortada buluşuruz.
Tüneller arasında maksimum 1 metre fark olur, 30 metre enindeki tünelde de 1 metreyi rahatlıkla düzeltiriz. derler.
Amerikan Firması:
- Biz de iki taraftan kazmaya başlarız ve tam ortada buluşuruz.
Maksimum 50cm fark olur. derler.
Japon Firması:
- Biz iki taraftan kazmaya başlarız ve tam ortada buluşuruz.
Maksimum 20cm fark olur. derler.
Sıra bizim Temel'e gelir.
Temel:
- lla biz de iki taraftan kazmaya başlarız.
Ortada buluştuuuk buluştuk, buluşamadık iki tüneliniz olur. der!!!
 
yani iki tünel daha iyi fikir....

 

ardaca

Üye
gidiş geliş olur hehe
 

crows

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

seyfofen

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

jöly

Üye
çok güzelmişş
 

HuMuRGaN

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...