Temel ile Yunan Askeri :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Temel ile Yunan Askeri :D


Temel askerligini Yunan sınırında yapıyormuş..
Temel’in canı çok sıkılıyormuş..

Yunan’a bir ıslık çalmış elleriyle “Havacı mısın?” işareti yapmış,Yunan aldırmamış..
Bir ıslık çalmış elleriyle “Karacı mısın?” işareti yapmış, Yunan aldırmamış..
Bir ıslık daha çalmış “Denizci misin?” anlamında yüzme işareti yapmış, yunan aldırmamış..
Bir ıslık daha çalmış. El haraketi yaparak “Topçu musun?” demiş, yunan aldırmamış..

Bir ıslık daha çalmış “Gözcü müsün?” anlamında dürbün işareti yapmış, yunan aldırmamış..

Nöbetler değişmiş sıra yine Temel’le Yunan’a gelmiş.
Yunan’a hadi sınıra git demişler yunan da:


- “Ben oraya gitmem.Orada bir deli Türk askeri var,
Bana hava kararınca yüzerek gelip sana bir koyacam gözlerin fırlayacak diyor..”
 
Tepkiler: jackalx_06

Mehmet

Emekli Yönetici
Çok güzel
 
fıkraların gerçekten çok güzel oluyor
 

Dawn

Emekli Yönetici
fıkra guzel ama bunu el işaretleriyle anlatılınca daha komik cogu kişi anlamdıgına eminim
 

Nadir

Emekli Yönetici
daha önce verilmişti sanki..
 
    Konu Sahibi
Teşekkürler @ßdulk@di®

Kesınlıkle Cümlene Katılıyorum Engin

Rica Ederim $lipKnoT.

Evet Daha Önce Verilmiş Nadir.
Fakat 0 Dönmüş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...