temel bir qün.. :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minoo

Üye
    Konu Sahibi
temel bir qün.. :D
temel bir qün ölmüş.cehenneme qitmş o da ne! önünde 3 kapı.. 1.kapıyı açmş bakmş sıcak.kapatıp çıkmş 2.kapıyı açmş bakmş sıcak.kapatıp çkmış 3.kapıyı açmş ne qörsün bir qrup adam b*kun üstnde oturmş siqara içiyo temel demiş oo keyfe bak tamam buraya qireyim..qirmiş içeri bi siqara yakmış.bi ses duyulmuş 'mola bitti beyler b*k yemeye dewam'
 
Tepkiler: WitchKing, MeLih_061, Silinen Üye 566228 ve 4 diğerleri

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Güzeldi
Ama kafam takıldı , cennet nerde
Neden 2 tane cehennem var
Pok yemek yanmaktan daha iyi değil mi
 
Yaff Ben Aslen Trabzonluyum Başını Görmem Yetti Biliyrum hepsini Ama Saol Genede .
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
bi tşk yeter
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
reca ederm
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
reca ederm bi tşk yeter
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
tmm sna bşi dyen olmadı yaw
 

Revengeful

Emekli Yönetici
aklıma geldikçe gülüyorum
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
dha çk war byle eklicem onları da
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
birilerini qüldrmek ne qzel yaa
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
eti cin qülsün dünya qülsün
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...