Telsim Kontör Ögren

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bassavci

Üye
    Konu Sahibi
Telsim Kontör Ögren
<div align="center"></div>
Telsimden yeni kolayl&#305;k: bundan boyle telsim aboneleri

*123# ARAMA yap

tu&#351;lar&#305;na basarak kontor miktarlar&#305;n&#305; ögrenebilirler.
<div align="center"></div>
 

hidayet

Üye
Turkcell in aynısını yaptı o zaman
 

pasa

Üye
taklitçi telsim
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Türkcell&#39;den (Ç)alıntı..
 

spook

Üye
ya sizler bunu bilmiyormuydunuz bunu ben 2 aydan fazladır kullanıyorum.yoksa size telsim mesaj cekmedimi bu konuda???
 

mAd_girL

Üye
<div class='quotetop'>(spook &#064; Feb 23 2006, 06&#58;04 PM) [post=284691]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ya sizler bunu bilmiyormuydunuz bunu ben 2 aydan fazladır kullanıyorum.yoksa size telsim mesaj cekmedimi bu konuda???
[/b][/quote]
bana telsimden böyle bi mesaj gelmedi telsim hattım olmadıgı için mi acaba zuhahahaah
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Bu yeni bir şey değil zaten çıkalı 1-1.5 Ay Oluyor..

&#39;&#39;Bassavci&#39;&#39; Tşkr..
 

kurt bey

Üye
günaydın arkadaşlar 4-5 aydır bu olay varr
 

bassavci

Üye
    Konu Sahibi
hatt&#305;n&#305; gecici olarak kullananlar var. ornegin 3 hatt&#305; olanlar.
Forumda da gormeyince bilmeyen olabilir diye dü&#351;ündüm.
Mesaj yolland&#305;g&#305;n&#305; biliyorum.
Ama baz&#305;lar&#305;m&#305;za bu nedenlerle ula&#351;mam&#305;&#351; olabilir....
ilginiz için te&#351;ekkurler....
 
bu bilgi 4-5 aydır var ama yinede teşekkürler...
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
İngilizceside yazıomuş telsim hattımı taktımda..
 

Salihyet

Üye
ben 3 aydır kullanıyorum daha doğrusu üç ay önce öğrendim bu özelliği
ayrıca ringa gibi şeylerde taklit ediiliyor bunlar taklit edilmesi faydalı olan şeyler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...