Telefonum düştü : (

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

qsaw

Üye
    Konu Sahibi
Telefonum düştü : (
Daha demin telefonun yere düştü.Düştüğü zemin sertti telefon da alt taraf da bir ezik oluştu.şu anlık sistemde sorun yok gözüküyor.sizce donanımına zarar gelmiş midir.sorun olurmu.
 

Hasan

Üye
telefona göre değişir okulda sert zemine telefon yere düştü kaç defa hiçbirşey yok e51de
 

bydexer

Üye
Bence herhangi sorun olmaz;dolayısıyla ben hayır diyorum.
 
benim telefon kaç kere yere düştü hiç birşey olmadı milestone
 

Türe

Üye
bişey olmaz benim eski wave 2 1,5 metreden mermere uçtu çizik bile almadan kurtuldu
 

buketcik

Üye
geldi diyelim neyapmayı düşünüyosun
 

Haluk.

Üye
dokunmatikse yandın.d
 
Yahu ben telefonu yere çarptım bir şey olmadı
Düşmeyle birşey olmaz
 
ee bız nerden anlycaz
baksana bı kurcala falan bı hasar varmı dıye
 
Fotosunu da koy da bakalım derdi ne telefonunu. Ona göre reçetesini yazarız.
 
ben 5300'ı mermere atmıştım.telefona hiçbirşey olmamıştı
 

Hasan

Üye
yerden al bişey olmaz

----------Eklendi @ 23:07:24 ---------- Yazıldı @ 23:06:48 ----------

 

Febris

Üye
aynen yerden al sorun yk
 

fullwar

Üye
Bazı servislerin düşürmeye, çalınmaya hatta suya karşı bile (Türkiyede ) garantisi var. Servis sağlayıcınla bir görüş istersen.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...