VeysiTekinTR
Üye
-
Konu Sahibi
-
vallaha hiç sorma engin abi ama çok şükür hallettik vallaha.buda bana ders olsun.Allah kimsenin başına getirmesin tam 15 dk. boyunca o ekran açılmayınca psikolojisi bozuluyor insanın. ama sonunda oldu çok şükür.
[ENGİN];5403714' Alıntı:
benim ikinci kez temizleme yapışım iki gündür web tarayıcı ana menüde iki tane idi ne yaptıysam olmadı bygün temizleme yaptım kurtuldum ikizlerden şükürbu arada seni yakalamışken şu front camera linkini yenilermisin bi zahmet indiremedim uygulamayı yahu
Engin abi onu keşke soraydın sana yapardık onu biz
[ENGİN];5403816' Alıntı:
valla Mert ile Serdar'a sordum filebox'tan terminal'den yaoapılabilecekleri yaptık banamısın demedi sen'misin bana karşı gelen dedim ve bastım butona
öyle olmalı zaten tele bakıp açılmasını beklersek kafayı sıyırır adam açılmayacak mı diyeTemizleme işlemi kurulu program sayısına bağlı olarak epey uzun sürebiliyor. PR 1.2'yle en azından o dönen şekil çıkıyor, eskiden garip garip şeyler oluyordu insan bozuldu sanıyor..
Konuyu okuyan arkadaşların aklında bulunsun, temizleme yapacaksanız telefonu şarja takıp kendi haline bırakın, film açın..
temizleme nedir arkadaşlartam olarak neleri temizliyor ve de yararı çok var mı cihaza ?
[ENGİN];5404780' Alıntı:
cihazı temızle seçenegini seçersen tüm yüklemiş oldugun uygulamalar müzik video resim vs silinir bir nev'i hard format gibi
hard formatta mağaza filanda gidiyor C7 de bunda da öyle mi ?
[ENGİN];5404792' Alıntı:
yok silinmiyor orjinal uygulamalar hatta şöyle bir seçenek var menüde olmasını istemedigin orjinal uygulamayı terminal üzerinden kaldırabilir istediginde geri yükleyebiliyorsun
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?