Telefonum Açılmıyor...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Telefonum Açılmıyor...
Arkadaşlar telefonum açılmıyor. açma tuşuna basıyorum nokia yazısından sonra yuvarlak şekilde dönen şekil çıkıyor sürekli.flashladım yinede aynı ne yapmalıyım bilgisi olan varmı?tüm verileri sil dedim telefonda sonra şarj bitti işlem tamamlanmadan telefon kapandı sonra bu hale geldi ne yapmalıyım?
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
flash atman gerekir emmc+rootfs
 
    Konu Sahibi
hocam flash atıyorum ama yine aynı sonuç telefon açılmıyor ne yaptıysam olmadı.sürekli ekran ortasında yuvarlak daire çiziyor ama bir türlü açılışa geçmiyor telefon.

- - - Eklendi - - -

sorunu anladım hocam sorunu anladım.sorun benim bilgisayarda. bu gün pc ye windows 8 yükledim. navifirmde sorun verdiği halde yükledim kesin ondan oldu. en iyisi win7 yükleyip tekrar kurdurmak.
 

[ENGİN]

Üye
cihazı temizle yaparken şarja takman gerekirdi çok uzun sürüyor çünkü kardeşim geçmiş olsun
 
    Konu Sahibi
vallaha hiç sorma engin abi ama çok şükür hallettik vallaha.buda bana ders olsun.Allah kimsenin başına getirmesin tam 15 dk. boyunca o ekran açılmayınca psikolojisi bozuluyor insanın. ama sonunda oldu çok şükür.
 

[ENGİN]

Üye

benim ikinci kez temizleme yapışım iki gündür web tarayıcı ana menüde iki tane idi ne yaptıysam olmadı bygün temizleme yaptım kurtuldum ikizlerden şükür bu arada seni yakalamışken şu front camera linkini yenilermisin bi zahmet indiremedim uygulamayı yahu
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Engin abi onu keşke soraydın sana yapardık onu biz
 
    Konu Sahibi
yeniliyorum hemen engin abi. rapidshare sitesine yükliyim orası daha sağlam.

- - - Eklendi - - -



https://rapidshare.com/files/3961697961/FrontCamera.deb yeni link burda Engin abi.birazdan konuya da eklerim linki.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
[ENGİN];5403816' Alıntı:


valla Mert ile Serdar'a sordum filebox'tan terminal'den yaoapılabilecekleri yaptık banamısın demedi sen'misin bana karşı gelen dedim ve bastım butona



bunu yaptınız mı?
 

[ENGİN]

Üye
eyvallah kardelim sagolasın
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
cidden onu denediniz mi abi ,işe yaramıyorsa benim başıma geldiğinde ben denemiyim boşuna
 

devel-su

Üye
Temizleme işlemi kurulu program sayısına bağlı olarak epey uzun sürebiliyor. PR 1.2'yle en azından o dönen şekil çıkıyor, eskiden garip garip şeyler oluyordu insan bozuldu sanıyor..

Konuyu okuyan arkadaşların aklında bulunsun, temizleme yapacaksanız telefonu şarja takıp kendi haline bırakın, film açın..
 

[ENGİN]

Üye
filebox ta bile browser.desktop 1 tane idi onu kaldırsam tarayıcı gidecektı terminalden de baktım ama orda da 1 tane browser.desktop vardı iki olsa birini silecektim zaten başına böyle bırşey gelirse dene elbetteki sende işe yarayabilir.konu için teşekkürler ayrıca

- - - Eklendi - - -

öyle olmalı zaten tele bakıp açılmasını beklersek kafayı sıyırır adam açılmayacak mı diye
 

MertcaN9

Üye
temizleme nedir arkadaşlar tam olarak neleri temizliyor ve de yararı çok var mı cihaza ?
 

[ENGİN]

Üye
temizleme nedir arkadaşlar tam olarak neleri temizliyor ve de yararı çok var mı cihaza ?

cihazı temızle seçenegini seçersen tüm yüklemiş oldugun uygulamalar müzik video resim vs silinir bir nev'i hard format gibi
 

MertcaN9

Üye
[ENGİN];5404780' Alıntı:


cihazı temızle seçenegini seçersen tüm yüklemiş oldugun uygulamalar müzik video resim vs silinir bir nev'i hard format gibi

hard formatta mağaza filanda gidiyor C7 de bunda da öyle mi ?
 

[ENGİN]

Üye
hard formatta mağaza filanda gidiyor C7 de bunda da öyle mi ?

yok silinmiyor orjinal uygulamalar hatta şöyle bir seçenek var menüde olmasını istemedigin orjinal uygulamayı terminal üzerinden kaldırabilir istediginde geri yükleyebiliyorsun
 

MertcaN9

Üye
[ENGİN];5404792' Alıntı:


yok silinmiyor orjinal uygulamalar hatta şöyle bir seçenek var menüde olmasını istemedigin orjinal uygulamayı terminal üzerinden kaldırabilir istediginde geri yükleyebiliyorsun

evet onu okumuştum çok teşekkür ederim birde bir şey sormak istiyorum maxicep gibi sitelere operadan mı giriyorsunuz yoksa kendi tarayıcısı da güzel mi ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...