dücane
Üye
-
Konu Sahibi
-
Nasıl düzelttin abi?
Sabırla bekledim her hangi bir değişiklik olmayınca, akabinde hard reset denedim cihazı öldürdüm. Haber bekliyorum şimdi.evet hocam, nasil düzelttin...iki saatten fazla oldu halen dönüyorlar...
O zaman telefonu alırken kurulumunu yapıp bir de aldığımız yerde sıfırlama yapalım artık ne olur ne olmaz diye
Ben de olmadi birkac kere sifirladim ama olur diye,korkmaya başladım
Arkadaşlar eğer dönen çarklarda saatlerce takılı kalır ve hiçbir şekilde açılmazsa...
İhtiyacınız olan malzemeler-1 (FLAŞLAMA)
A) Navifirm
B) Nokia Care Suite
C) Windows XP
(Not: Windows 7 ve 8 olmaz)
YA DA...
İhtiyacınız olan malzemeler-2 (YANDIM ANAM)
A) Yol Parası
B) Sabır
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?