Telefon Tercih

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Telefon Tercih
Arkadaşlar 3 telefon arasında kararsız kaldım samsunglardan s5230 star wifi s5620 ve s5600

sizce hangisini almalıyım acil cevap veririseniz sevinirim
 

.BlueTR

Üye
s5620 monte bence ama çoğu özelliği kullanmak için fw atman lazım eğer uğraşmam diyosan s5230 wifi 3g isterim diyosan s5600preston al.
 
    Konu Sahibi
teşekkürler . s5620 monte almayı düşünüyorum 2.el alıcam fiyatları ne kadar olabilir sence ?
 

.BlueTR

Üye
samsung alıyosan 2. almaman gerekir çok arıza çıkarıyo çünkü çoğu kişi fw değiştirip orjinal fw atmıyor.
bu arada qwert klavye,gps ve task manager için fw lazım monteye onlarla uğraşıcaksan tamam.
 
Tepkiler: mertesacker
    Konu Sahibi
senin dediğinde doğru ama bütçem 2.el alıcak kadar var.(200 tl civarı) Bende samsung lardan düşünüyorum ama s5230 star wi-fi de alabilirim uğraştırmayan telefon istiyorum onunda kapasitif ekranı yok !!!
 

.BlueTR

Üye
hepsinin bir kusuru var starda 290 civarı.
 
    Konu Sahibi
onun 2.eli 200 tl civarı felan vardır diye umuyorum
 

.BlueTR

Üye
daha ucuz olması gerekiyo bence 200tl pahalı 2. el stara.
 
    Konu Sahibi
200 Tl ya alabilceğim dokunmatik telefon önerin nedir cin malı iphone dısında
 

hoss

Üye
KARDEŞ BEN SANA WAVE 525 öneririm monteden daha iyidir ,fiyatına göre oldukca iyi telefon

----------Eklendi @ 17:52:35 ---------- Yazıldı @ 17:49:12 ----------

200 Tl ya alabilceğim dokunmatik telefon önerin nedir cin malı iphone dısında
,
dokumatik istiyorsan kapasitif ekranlı telefonlara bakacaksın , corby wifi , monte , wave525 , yendo ,preston,vodafone 945 alabilirsin
 
Tepkiler: mertesacker
    Konu Sahibi
Ben samsung s5620 monte aldım sıfır . 275 e aldım çok memnunum tavsiye ederim ve yorumlar için teşekkür ederim
 

hoss

Üye
hayırlı olsun
 
Güle güle kullan kardeşim, yalnız birşey soraacağım sana.. doğrumudur değilmidir.. wifi hatası veriyormuş ? kesin doğrumu millet çok şikayetçi ama ...
 

hoss

Üye
Güle güle kullan kardeşim, yalnız birşey soraacağım sana.. doğrumudur değilmidir.. wifi hatası veriyormuş ? kesin doğrumu millet çok şikayetçi ama ...
ben 1 aya yakın kullandım monteyi hiç böyle bir sorun yaşamadım
 

Ocean258

Üye
bu kadar ınsafsızda olmayın 200 tl yede dokunmatık telefon alınmaz kı ya..
 
telefona fw atınca garanti kapsamından çıkarmı ve tekrar eski fw sine dondurebilrmiyiz hocam
 

blackaid

Üye
elinde telefon varsa bekle o telefonlar ucuzlayacak çok kampanya yapıldı electroworld 249 tl ye satmıstı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...