telefon tecrübesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
telefon tecrübesi
İlk telefonunu hatırlayan varmı ve ne zaman aldığınız
 
Tepkiler: Tuba.Erva
hatırlayamıyorumkı

ortason falandı galıba
 
Tepkiler: spy ghost
ıııı 5-6 sene önce vodafone 125 diye takoz bi telefon .
 

mstf_l

Üye
1110i vay be ne gunlerdi
 

fullwar

Üye
Motorola CD930. Tarihi hatırlayamadım.

 
Tepkiler: spy ghost
    Konu Sahibi
Eray telefon bayağı güzelmiş ya
 

fullwar

Üye
Eray telefon bayağı güzelmiş ya

O yıllarda çocukluk saçmalıkları olan popülerlik ve ego tatmini gibi önemli gelen şeyler nedeniyle okulda bayağı bir havam vardı. Gerçi bir kaç kez derste çalan cep telefonu nedeniyle hocaya kaptırmıştık ama olsun. Şimdide Bada 2.0 RC yüklü Wave II var. Kendi reklamımı yapayım, kendi videom kamera çekimi tırt olsada olsun. Ben yaptım oldu.

 
Tepkiler: spy ghost
    Konu Sahibi
nerden nereye desene bende ilk zamanlar okula götürmezdim de zaten şimdi serbest tek şart derste kapalı olacak dinleyen kim ayarlıyorum ben unutsam bile telefon kendini sessize alıyo
 
Tepkiler: fullwar
    Konu Sahibi
tebrik ederim benim içinmi saklıyordun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...