Yardım Telefon tavsiyesi

    Konu Sahibi
Telefon tavsiyesi
Arkadaşlar iyi geceler birşey sormak istiyorum görenler cevap verirse sevinirim şey haziranda falan lumia 925 32 gb almak istiyordum ama 930 çok daha kaliteli fiyatı'da o kadar yüksek değil 1700.1800 sizce onumu beklemeliyim 925 mi almalıyım
 
bence lumia modeli alma samsung htc falan al nokia bitti artık
 
Tepkiler: hamza29

_Shinku_

Üye

Telefonu ne amaçla kullanacaksınız?
 
    Konu Sahibi
Oyun sosyal fotoğraf müzik falan kardeşim
 
    Konu Sahibi
Kamerası kaç 8X in HTC hiç düşünmedim
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Direk htc8x al demeyin 930 a göre ne artısı var Onlarıda soylerseniz Zaten sizin dediklerinize göre almıcam konudaki Sorumu dikkatli okursanız htc alacak olsam 925 yerine htc koyardım
 

hamza29

Üye
Arkadaşlar Direk htc8x al demeyin 930 a göre ne artısı var Onlarıda soylerseniz Zaten sizin dediklerinize göre almıcam konudaki Sorumu dikkatli okursanız htc alacak olsam 925 yerine htc koyardım


Artısı fiyatı donanım hemen hemen aynı

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
nokianın özel uygulamaları fiyatı hakediyor. 8x tavsiye etmem. sonuçta microsoft nokiaya destek veriyor. sırf Nokia kamera ve haritaları için bile 8x i tercih etmem. 925 kullanıyorum. WP alacaksan ve hiç denemediysen bence 1700 felan yatırma. sonra beğenmezsen verdiğim paraya yazıklar olsun demzsin en azından
 
    Konu Sahibi
Hayır kullanıyorum Windows Phone deneyimini Fazla para vermeden En yüksek cihazda nasıl kullanılıyorsa bend öyle kullandım Ve beğendim WPyi ocak falan beklicem 930 için nasıl olsa uretime devam ediliyor ya
 
o zaman bekle tabiki 930u. bende ilerde yukselticem telefonu
 
    Konu Sahibi
Fiyatta Sıkıntı var 2200 diyen var 1700 den yukarı olmaz diyen var sen,ne diyorsun?