Telefon Tavsiye ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

KafKef

Üye
görünüş diyosan v3 den şaşma derim. tabiki pembesi olcal
 

Exalans

Üye
6230 nokia veya se k 700i en iyileri
 

bora0255

Üye
nokia dan şaşma 3310 clasis 10 numara fiyat performans makul
 

ByMobil

Üye
sesi iyi olan telefon istiyosan nokia 6233
kamerası iyi olan telefon istiyosan samsung d900i
benim için özellik önemli değil sağlam olsun 2.el satarken para etsin diyorsan nokia al
 

morina

Üye
Şu an düşündüğüm tek telefon N70
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
6230i yi tavsiye tavsiye ederim gold mağazalarında 2yıl garantili 300ytl
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...