Telefon Seçmeme Yardım Edin.!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Telefon Seçmeme Yardım Edin.!
Android telefon almayı düşünüyorum.Yalnız HD oyunlarda yada program yükleme sırasında sorun çıkarmayacak bi model olmasını istiyorum.Pahalıda olsa sorun değil.Nasıl olsa uzun süre kullanıyorum aldıgım telefonları.Yeter ki ihtiyacımı karşılasın önerilerinizi bekliyorum..
 
soniy ericcson xperia perfect, gercekten muhteşem. Hem kamerada,hem ekranda,hem cozunurluk ve işlemcide gayet super bi noktaya ulasmıs bi cihaz. Tawsiye ederim...kardesim.
 

nexpow

Üye
paran varsa galaxy s2 okadar yoksa galaxy s ayrıca ace gio fitde olabilir bende ace kullanıyorum tüm hd oyunları acıyo tek sorunu bu telefonun flash playerin yeni versiyonun kaldırmıyo işlemcisinin mimarisi eski diye telefonda fşlas yok fakat youtube faceden video izlenebiliyo kendi playerinde flaş reklamları acmıyo ama galaxy s de bu sorun yok
 

hoss

Üye
xperia arc
 

.BlueTR

Üye
Galaxy S2 al.Hiç olmadı Galaxy S de alabilirsin.
 
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S2 al
süper

Galaxy S2 al.Hiç olmadı Galaxy S de alabilirsin.

herkese teşekkürler.Çoğunluk Galaxy S2 Diyo.Sanırım bende onu duşunuorum.Yalnız dediğim gibi HD oyunların tamamını açsın istiyorum,flash player ve program& oyun yukleme sorunlarıda olmasın.Galaxy s2 de bu sorunlar olmaz değilmi? bide çözünürlük farkı varmı s2 ile s arasında
 

nexpow

Üye
sanmam ama yinede forumda s2 kullanan arkadaşlar var sor herangi bi sorunu varmı varsa ne diye
 

uafreak

Üye
Arkadalım bende 2 gün önce nokiadan SG2 ye geçtim, tek kelime ile mkemmel çok rahatlıkla alabilirsin gördüğüm en iyi telefon..
 
    Konu Sahibi
Arkadalım bende 2 gün önce nokiadan SG2 ye geçtim, tek kelime ile mkemmel çok rahatlıkla alabilirsin gördüğüm en iyi telefon..

samsung galaxy s2 diyosun değilmi?Peki oyun deneme şansın oldumu yada internette rahatlıkla gezip video sitelerindeki videoları izleyebiliyomusun ?
 

AYNA

Üye
kesinlikle samsung galaxy s2 derim..

siteden izo37'ye sorabilirsin hd oyunu o aldı galaxy s2..
 

nexpow

Üye
her oyunu açar diyorum s2 ye göre yapılmış oyunlar süper olur 4,3' ekranda oynamak muhteşemdir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...