Telefon Tavsiyesi Telefon önerir misiniz?

    Konu Sahibi
Telefon önerir misiniz?
Yeni telefon almak istiyorum bütçe 700-900 arasi ikinci el samsung almak istemiyorum arayüzü yelefpnu cok yavaslatiyor. Hafiza karti destegi olan ozellikleri s4 e yakin bi htc telefon önerir misiniz.
 
Htc bilmemde asus zenfone serisi ve discovery serisine bakabilirsin
 
    Konu Sahibi
kiyidan köşeden telefon alip ugrasmak istemiyorum acikcasi. Rom vs falan cok ugrasan biriyim o tur telefonlarin da bu tür destegi yok denecek kadar az. kitirik samsung galaxy mini 2 ye bile onlarca rom var mesela
 
Türkiyede Xperia z fiyatı çokmu pahali? Bizde fiyatı ( Türkmenistanda) 299$ kadar düştü.
 
Nexus 4, Nexus 5. Rom işlerinde bunlara destek oldukça fazla. Optimus g var bide 32 gb hafızası hafıza kartına gerek duymazsın. Gerçi ben 16 gb nexus 5 lede ihtiyaç duymuyorum ama. G2 de olabilir.
 
    Konu Sahibi
isterse kendi hafizasi 64 gb olsun hafiza karti yine de cok önemli benim icin. Fakat htc one almaya karar verdim sanirsam alicam
 

gutihaz1

Üye
dostum bende çok araştırdım yıllar süren symbian maceresından sonra s3 neo aldım fiyatı satılan yerlere göre 800 850 arası belki daha ucuza bile bulursun telefon 4.4.2 ile geliyor hafıza kartı girişi var ben s4 düşünüyordum fm radyo yok lg g2 batarya sabit hafıza kartı yok nexuslar yine aynı şekilde hafıza kartı olmazsa olmaz
ben tavsiye ederim yedek parçası aksesuarı bol ama güncelleme beklentin olmasın