telefon önerin:)

Bi 70 tl de karta bayılınca ne anladım o işten
 
Bakalım kafasına hangisi yatacak ama 32 liği atrixe taksa daha çok yeri olur
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
burda atrix yok diye biliyorum s2 de karar kıldım önerileriniz için teşekkürler

- - - Eklendi - - -

burda atrix yok diye biliyorum s2 de karar kıldım önerileriniz için teşekkürler
 

UpOneTR

Üye
burda atrix yok diye biliyorum s2 de karar kıldım önerileriniz için teşekkürler

- - - Eklendi - - -

burda atrix yok diye biliyorum s2 de karar kıldım önerileriniz için teşekkürler

atrix yok derken
sadece sıfırı kalmadı
neredesin sen?
 
Bakalım kafasına hangisi yatacak ama 32 liği atrixe taksa daha çok yeri olur
yer o kadar onemli değilde rami hızı falanda iyi ama nedense orta segment telefon almak istiyenler genellikle s3 mini alıyorlar atrix pek beğenilmiyor türkiyede
 
Oda doğru ama sağlamlık istiyorsa atrix öneririm samsung pek kaliteli malzeme kullanmıyor
 
GM Discovery derim root at sonra sd karta yükleme yap dezavantaj...
 

-MaxiBoy

Üye
s4 gördüm biyede hem çif hatlı hemde anteni var 200 tl kaçırma derim istersen atarm sana
 
küçük telefon arıyosan kardeşim ace 2 al yalnız dikkatli ol elinde kaybolabilir