Telefon önerileriniz...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

musti843

Üye
    Konu Sahibi
Telefon önerileriniz...
Acaba bana hangi telefonu önerirsiniz. Yardımlarınızı bekliyorum.
 

Kerim.

Üye
Biraz bilgi verseydin

- - - Eklendi - - -

Fiyat aralığı falan
 

musti843

Üye
    Konu Sahibi
Kasma yapmıcak,kamerası düzgün olacak , oyun veya uygulamalarda sorun olmuyacak...

- - - Eklendi - - -

400 - 800 Tl arası
 
" Sola" 800 den biraz daha fazla sanırım.
Fakat kamerası 5 mp Hmm...
 

Kerim.

Üye
Wonder ve ace2 de var ama oyunlarda sorun çıkartıyolarmış.
 

musti843

Üye
    Konu Sahibi
Wonder ve ace2 de var ama oyunlarda sorun çıkartıyolarmış.

Sorun olmasın istiyorum çünkü şu symbian v5 yüzünden çekmediğim kalmadı aslında iyi sistem ama eksikleri çok öldürüyor adamı ya
 

musti843

Üye
    Konu Sahibi
başka ne önerirsiniz ?
 
xperia sola veya ace 2 para yetmedi wonder
 

MasteLaa

Üye
Xperia Sola öneririm..Oyunlarda sıkıntı yasamazsin dokunmatik konusunda da aynen..Olmazsa 2.eline veya neo v ye bak..
 

musti843

Üye
    Konu Sahibi
xperia sola güzel de ekran boyutu çok büyük mu bunun ?
 

musti843

Üye
    Konu Sahibi
yani 5230 un ekran boyutundan ne kadar büyük oluyor ?
 

MasteLaa

Üye
yani 5230 un ekran boyutundan ne kadar büyük oluyor ?

0.5 inc buyuk yani capraza dogru yaklasik 1-1.5 cm daha genisliyor..yani al eline bir kagit kalem 5230 ekraninden yukari saga sola 1 cm kadar buyult sana daha nasil anlatabilirim bilemiyorum mazur gor
 

musti843

Üye
    Konu Sahibi


0.5 inc buyuk yani capraza dogru yaklasik 1-1.5 cm daha genisliyor..yani al eline bir kagit kalem 5230 ekraninden yukari saga sola 1 cm kadar buyult sana daha nasil anlatabilirim bilemiyorum mazur gor

Tmm anladım.Peki telefon boyut olarak çok büyük mü ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...