Telefon önerileriniz ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Telefon önerileriniz ?
Arkadaşlar ben Nokia dan bir telefon düşünüyorum fiyatı 300-350 tl arası olan sıfır veya 2.el piyasadakı telefonlardan önereceğiniz var mı ? Lütfen yardım . .
İstediğim özellikler

-3mp kamera üstü
-Java veya simbiyan
-Kızaklı - normal
-Fazla kasmayacak bi alet olursa sevinirim.
Şimdiden Teşekkür ederim. =)

--------------- Ekleme ---------------

Birde 3G özelliği olursa cok iyi olur
 

DPool

Üye
Nokia 6303e bak aradığın özelliklerin hepsi var. Ama fiyatı 400 civarlarında
 
    Konu Sahibi
Tesekkurler ama sanırsam o cıhazda sımbıyan yok :S Hemde ben gorunusunu pek begenmıyorum :/
 

Neverex

Üye

Şu linke bir bak kararını ver
 

samekary

Üye
Nokia N79 veya Samsung Star Wi-Fi ?
 
    Konu Sahibi
Nokia N79 ne kadar ki ?
 

mfsyzgt

Üye
Sana bir telefon önereyim hiç bekleme git al
3120 Classic
adı gibi kendide Class
 

_dgncn_

Üye


n 79 fiyatları burada en ucuzdan başlıyor ama şu anda bende telefon almayı düşünüyorum 5800 alacağım heralde fiyatına göre gayet uygun aslında biraz daha biriktirip 550 liraya 5800XM almanı tavsiye ederim
 
    Konu Sahibi
Cok tesekkurler arkadaslar ama ben belırttıgım gıbı 300-350 lıra arası maxımum 400 lıra lık bı telefon dusunuyorum ama su n79 u begendım 2.eli piyasada varmıdır varsa ne kadardır aydınlatabılırımısınız arkadaslar ?
 

Catty

Emekli Yönetici
N80
 

_dgncn_

Üye

sadece nokia mı düşünüyorsunuz mesela sony ericsson w910i var isterseniz bir özelliklerine bakın fiyat aralığı 380 ile 405 arası
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...