Phonearenadaki ilk fotoğrafta. 4s daha iyi bir görüntü elde etmiş. Renkler olası gerektiği kadar doygun ve beyaz dengesi güzel ve ISO ayarı yerinde. Yalnız Nexus bariz daha kötü performans sergilemiş. Buraya koyduğun öteki fotoğrafta. Genel olarak Nexus daha iyi çekmiş. Renklerin doygunluğu gayet iyi , beyaz dengesi düzgün yalnız renkler biraz fazla sıcak olmuş. O da binanın sarısından kaynaklanıyor. Kamerası iyi ayırt edememiş. Nexus daha başarılı burda.
Üçüncü fotoğraftada 4s daha başarılı olmuş. Gererek pozlama gerek beyaz dengesi. 4. fotoğrafta da 4s daha iyi. Nexus da renkler soğuk. ISO, pozlama başarımları aynı. Son fotoğraftada 4sin renk sıcaklığı fazla, Nexusunki az olmuş. Bir de nexus biraz daha parlak. Buda bu fotoğrafta eksidir.
Diğer fotoğrafları karşılaştırmayacam. Sonuç olarak Nexus fiyatına ve segmentine göre fotoğraf kalitesi iyi. Gündüz çekimleri çok iyi değil yalnız az ışıktaki performansı 4s'den daha iyi gözüküyor. Yalnız dikkat edin gece çekimi demiyorum. Işığın az olduğu zamanlar Nexus daha dengeli daha güzel fotoğraf çekmekte.