Telefon Önerebilecek ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Evet fark ortada 5mp lik bir kamera nasıl 4s ten canlı çekiyor ama Videolar anlatıyor zaten herşeyi bu arada fotoğraf makinası değil telefon alıyoruz [video=youtube;ba1jcds7tXg]http://www.youtube.com/watch?v=ba1jcds7tXg[/video] başka bir video.
 

4s kesinlikle o kadar cansız değil kamerası. 603 bile daha iyidir o videonunkinden.
[/COLOR]
 


4s kesinlikle o kadar cansız değil kamerası. 603 bile daha iyidir o videonunkinden.
Kardeşim fark ortada hala 603 iyi deme autofokus bile yok.Kaldıki 603 içlerinde en kötüsü olur.Senin için 603 iphone 4s den bile iyi nexustanda
 
[QUOTE=" Tehlike ";5143333]
Kardeşim fark ortada hala 603 iyi deme autofokus bile yok.Kaldıki 603 içlerinde en kötüsü olur.Senin için 603 iphone 4s den bile iyi nexustanda
[/QUOTE]

hey allahım ya ben şimdi 603 daha iyi dedim mi. Iphone 4s o videodaki kadar kötü olamaz. Sadece 603 videoda iphone 4s in nasıl çektiği gösterilen görüntüden daha iyi çeker dedim.
 

Hex4d0r

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";5143320]
Evet fark ortada 5mp lik bir kamera nasıl 4s ten canlı çekiyor ama Videolar anlatıyor zaten herşeyi bu arada fotoğraf makinası değil telefon alıyoruz [video=youtube;ba1jcds7tXg]http://www.youtube.com/watch?v=ba1jcds7tXg[/video] başka bir video.
[/QUOTE]

İster telefon al İster fotoğraf makinası. Kamera karşılaştırma testleri Video ile yapılmaz. Kimse Nexus kamerasına kötü demiyor zaten. Ayrıca 5-12-300 Megapixel fotoğraf boyutundan başka şey ifade etmez. Önemli olan sensör boyutudur, Lens kalitesidir.

Fotoğrafta canlılık çekimden sonra da elde edilir. Karanlık çıkarsa aydınlık verilebilir ama Beyazlar patlarsa oradaki detayları asla geri getiremezsin ve görülüyorki Nexus'un kamerasında beyazlar patlamakta. Büyük ihtimalle hafif sarıda beyaz olarak görülüyor Nexusta. 4s de sorun yok.
 


hey allahım ya ben şimdi 603 daha iyi dedim mi. Iphone 4s o videodaki kadar kötü olamaz. Sadece 603 videoda iphone 4s in nasıl çektiği gösterilen görüntüden daha iyi çeker dedim.
603 bile daha iyidir dedinya oku mesajını iphone 4s o videodaki gibi malesef 2. videoda attım ona bak.603 te ful hd çekim 1080p yok auto fokus yok.Oyüzden kıyaslanamaz bile nexus un rakibi olmamaz yani iyi kamerası olsa 1080p olurdu
 

MasteLaa

Üye


hey allahım ya ben şimdi 603 daha iyi dedim mi. Iphone 4s o videodaki kadar kötü olamaz. Sadece 603 videoda iphone 4s in nasıl çektiği gösterilen görüntüden daha iyi çeker dedim.

Ne oluyor ben videoyu göremiyorum cepteyim
 
Video ile kıyaslama yapılır başka ne ile yapılır? nexustaki sensör ve lens okadar iyiki daha parlak çekimler yapıyor.Ayrıca patlama falan göremedim? sonucta 5mp ile 8mp i kıyaslıyoruz ve fiyat farkıda var.
 

sen istediğin gibi anla.
Ben 603ün çekimi o videoda gösterilen 4s in çekiminden daha iyi dedim. Gerçekte 603 daha iyi demedim diyemem de. Herşey çözünürlük değil bu arada 603te otofokus olsaydı emin ol şu anda nexustan iyi fotoğraf çekerdi. Kendim test ettim htc evo 3d den daha iyi çekiyor açık havada.


- - - Eklendi - - -



Ne oluyor ben videoyu göremiyorum cepteyim

nexus ile iphone 4s in video kalite karşılaştırması var. Iphone 4s o kadar kötü ki anlatamam tabi o videoda taraf tutma var.
[/COLOR]
 

MasteLaa

Üye
Haha 4s süper çekiyor bizzat test ettim şu anda köydeyim ama amcamda var benim s2 den iyi
 
720p nasıl iyi oluyorsa artık.1080p çekiyor telefon 720p çekse ne yazar kardeşim? otofokus olsa bile nexus kadar iyi çekemezdi zaten htc evodanmı iyi çekiyor? ilk defa duyuyorum.
 
Tehlike ";5143365][COLOR="DarkRed' Alıntı:

720p nasıl iyi oluyorsa artık.1080p çekiyor telefon 720p çekse ne yazar kardeşim? otofokus olsa bile nexus kadar iyi çekemezdi zaten htc evodanmı iyi çekiyor? ilk defa duyuyorum.

yakın çekim hariç evet evo dan iyi çekiyor. Otofokus olmadığı halde. Yalnız video bakımından 4s te nexus ta tabi iyi çeker. Zaten video denedim ben fotoğraf dedim.


- - - Eklendi - - -


Haha 4s süper çekiyor bizzat test ettim şu anda köydeyim ama amcamda var benim s2 den iyi

gel de anlat...
[/COLOR]
 


yakın çekim hariç evet evo dan iyi çekiyor. Otofokus olmadığı halde. Yalnız video bakımından 4s te nexus ta tabi iyi çeker. Zaten video denedim ben fotoğraf dedim.


- - - Eklendi - - -



gel de anlat...
Sana 603 unle başarılar bol bol resim çekmeler.
 

Hex4d0r

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";5143354]
Video ile kıyaslama yapılır başka ne ile yapılır? nexustaki sensör ve lens okadar iyiki daha parlak çekimler yapıyor.Ayrıca patlama falan göremedim? sonucta 5mp ile 8mp i kıyaslıyoruz ve fiyat farkıda var.
[/QUOTE]

2. videoda patlama çok rahat gözüküyor. Zaten patlama demek objeden yansıyan ışığın fazlalığından dolayı detayların kaybolması demek. Yani illaki ışıl ışıl birşey parlamasına gerek yok. Çekilen Fotoğraflar tam boyutlarıyla eklenir. Bir de video çekimi farklı fotoğraf çekimi farklı. Herneyse konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum.

Fotoğrafçılıktan anlayan arkadaşlar hemen farkedecektir Nexustaki sorunları. Bu tartışmayıda burda bitirelim.
 

MasteLaa

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";5143365]
720p nasıl iyi oluyorsa artık.1080p çekiyor telefon 720p çekse ne yazar kardeşim? otofokus olsa bile nexus kadar iyi çekemezdi zaten htc evodanmı iyi çekiyor? ilk defa duyuyorum.
[/QUOTE]
Xperia S özelliklerinde 12 mp kamera ve 1080p yazıyor da ne oluyor kardeşim görüyoruz 4s ile farkını.Kameranın iyiliği bu yazan özelliklere bağlı değil sadece..
 
Tehlike ";5143384][COLOR="DarkRed' Alıntı:

Sana 603 unle başarılar bol bol resim çekmeler.

Allahın bana sabır ver... Banlanmak istemiyorum.
[/COLOR]
 
Okadar detaycı değilim malesef zaten fotografla işi olan 808 alır.


Xperia S özelliklerinde 12 mp kamera ve 1080p yazıyor da ne oluyor kardeşim görüyoruz 4s ile farkını.Kameranın iyiliği bu yazan özelliklere bağlı değil sadece..

- - - Eklendi - - -



Allahın bana sabır ver... Banlanmak istemiyorum.
Sorma bende.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...