Telefon mu değiştirsem ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Telefon mu değiştirsem ?
http://www.youtube.com/watch?feature=related&v=s5o3LQreyXY bunu görünce dedim üf be ne oyun c6 01 i satıp android bir telefon mu alsam diye gamelof ne oyun çıkarmış şimdi hem nokıa açıklamış zaten fp2 son diye herkes ister bunun gibi oyunları oynamak sizin görüşleriniz nelerdir ?
 
Android candır tavsiye ederim ama güzel oyun oynamak istiyorsan bi miktar parayı gözden çıkartman gerek
 

SkyLaBTR

Üye
neo v derim hem yaşına göre uygun bi cihaz işlemcisi çok iyi piyasadaki bütün oyunları hemen hemen çalıştırır jely bean da alıcakmış sanırım

neo v nin jb alacağı kesin değil diye biliyorum ben. Ama ace2 önerebilirim. 4.1 güncellemesını alacak.
 
Galaxy W var ama guncelleme almayacak sanirim
 
Tepkiler: ozakin70
bütceni az daha yüksek tutabilirsen sgs2 al oda çok sğlam cihaz. bizzat inceledim
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bir telefon gördüm htc one x e benzer o değil ama ona yakın fiyat 1100 tl süper belki zorlarsam 1 ay sonra yada yaza doğru alacam kesin telefonu değiştirecem siz kesin ne dersiniz telde htc iyimidir yoksa samsungmu
 

amcalu1

Üye
Ikinci el gs2 veya sıfır Ace 2 öneririm
 
    Konu Sahibi
içimden bir ses ace 2 iyidir diyo ama ben yenilikçiyim yeni telefonlardan yanayım yeni piyasaya sürülenlerden pahalılar değıl yanlış anlamayın 900 tl civarı
 
symbiancılar olarak oyun uygulama konusunda gözümüz androidlerde kalıyor açıkcası ama ziyanı yok Allah daha çok oyun uygulama versin androidcilere bizzat ben onlar adına sevinirim, nokia iyice sıkıntıya soktu bizi ama neyse / belirttiğin fiyat aralığına göre temiz 2. el samsung galaxy SII'ye bakabilirsin hoş güzel fıstıık gibi cihaz oyun uygulama sıkıntısıda çekmezsin ısınıyor diyorlar ama son güncelleme ile sorun azda olsa giderildi diyorlar SII diyorum şimdiden hayırlı olsun
 
    Konu Sahibi

yanlış anlamayın gözüm htc de kaldı sağolun bakalım bir ay sonra neler olur neler yeni çıkar görücez
 

One S i söylüyorsun galiba
 
htc mi iyi samsung mu iyi demişsin. samsung hakkında fazla bilgim yok ama sgs3 ün bataryaları patlıyodu bi ara büssürü video izlemiştim ve buna benzer vakalarıda var. htc ise android i dünyaya tanıtan firma. samsung a çamur atmıyorum yanlış anlamayın ama yani htc nin sadece telefonları var samsung ise bilgisayar bulaşık makinesi tost makinesi monitör vs. vs. bu örnekler çoğaltılabilir. ama bence kendisini telefonda kanıtlamış bi markanın ürününü kullanmak daha iyidir. ben kendim HTC kullanıyorum diye yazmadım bunları ve her iki markayada çamurda atmıyorum yanlış anlaşılmasın bu benim şahsi görüşüm.
 
Evet muhteşem muamma kaliteli telefon 1400 TL ama

Evet ben kullanıyorum çok çok memnunum.1400 tl olmasının yanında Türkiye'de düşük işlemcilisi satılıyor.Eğer yurtdışından getirtme şansın varsa hem biraz daha uygun hem de işlemcisi daha iyi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...