telefon hafızası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
telefon hafızası
arkadaşlar size bi sorum olacak telefon hafızasında zamanla kendi kendine bazı dosyalar oluşuyor temp log gibi bunlar nedir neden kendi kendine oluşur ve bu dosyaları silsem ne olur bilgisi olan arkadaşlardan cevap rica ediyorum
 

[alikan]

Üye
temp dosyaları telefonundan net kullandığın zaman girdiğin sayfalarda yaptığın işlemlerin resimlerin sayfa isimlerinin cookie'lerin vs kaydedildiği yerdir. Kısayol olarak kaydeder ki sen bir daha girdiğinde yeniden netten çekmesin, fakat burası dolmaya başladıkça yeterli donanım yoksa sistemi kasar oda gerçek. Log'ta buna benzer sistemin günlük kaydı yapması gibi bir şeydir. Bilgim bu kadar eksiğim yanlışım varsa düzeltilir. Fakat onları silmenin cihazına bir sakıncası olmaz.
 
    Konu Sahibi
teşekkürler kardeşim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...