Telefon Aranıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lordufuk

Üye
    Konu Sahibi
Telefon Aranıyor
Selam arkadaşlar arkadaşım tel alıcak One x s3 dışında modeller söylerseniz sevinirim o daha çok oyun seviyor yani android olsun) ama android 4.0 dan düşük olmasın çift çekirdek önerilerinizi bekliyoruz

Saygılarımla Byceo
 
tamda s2 yi tarif etmiş fiyatıda 1.100-1.300 TL civarında

s2 adamı yarı yolda bırakmaz
 
Htc One S S2 den biraz daha iyi.Kullaniyorum,tavsiye ederim
 
s2 tam optimize çalışır androidle. sorun açmaz başına
 

lordufuk

Üye
    Konu Sahibi
Huawei hiç kullanmadık güvenimiz yok nedeolsa çin malı
 

amcalu1

Üye
Galaxy s2 de kore malı
 

MasteLaa

Üye
Htc One S S2 den biraz daha iyi.Kullaniyorum,tavsiye ederim

One s hakkinda sunlari soyleyebilirim..Olumsuz olarak 16 GB sistem dosyaları dahil hafızası olması yani en azından 32 olsa idi micro SD desteklemese de gayet yeterli..16 gb yeter mi bilemiyorum tabii size Batarya ömrü günümüz akıllı telefonlarında zaten az bu telefonda 1650 mAh batara var vasat sayılır..Bunun dışında işlemcisi iyi..1.5 ghz Qualcomm Snapdragon kullanıyor..s3 işlemci değil de s4 işlemci olması iyi bence s3 işlemcinin ne olacağı belli değil..Adreno 225 GPU kullanılıyor iyi bir GPU..8 mp kameraya sahip..Bunlar kısaca özellikleri..Sadece şunu belirtmek istiyorum son olarak: One S iyi bir telefon ama az önce de belirttiğim gibi s4 işlemcili olanını bulursanız alın s3 işlemcili olanlar henüz ne olacağı belli değil tavsiye etmem..Bunun için de sanırım yurt içinde yok tam bilemiyorum..s3 işlemcili olup olmadığını GHZ'sinden anlarsınız 1.7 ghz olan s3 dür 1.5 olan s4 dür..Yukarıda ben sana Adreno 225 GPU yazdım bunlar s4 işlemcili olanlar için geçerli bunu da belirteyim..s3 işlemcili olanı Adreno 220 kullanıyor ve s4 bulamaz isen Galaxy S2 ye yönelmeni tavsiye ederim..Çünkü 1.5 ghz MSM8260 Galaxy s2 işlemcisini geçemez bunu da ekleyeyim..s3 işlemcilerde şarj süresi s4 e göre doğal olarak az.Yeni mimari de değil bunun yanında yani MSM8260A değil.Kısacası HTC nin bozuk attığı söylenebilir bu işlemci çeşitleri ile.One S i anlatıyoruz ama bunun yanında tercih edilmemesinin yani az tercih edilmesinin bir nedeni de üretim problemleri sanırım 28 nm de üretildi..Umarım dediklerim yararlı olur..s4 işlemcili olanları iyidir ama Türkiye'de yok..Tekrar diyorum s3 işlemcili almaktansa s2 almak çok çok daha mantıklı olur..
---------------------------------------------
 
Tepkiler: hmgurbuz2

lordufuk

Üye
    Konu Sahibi
Saol Fatih abim yine döktürmüşsün teşekkürler
 

15097

Üye
Samsung Galaxy S II
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...