Telefon almak ıstıyorum...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Telefon almak ıstıyorum...
Merhabalar arkadaslar elımde 700-800 tl bulunmakda ve android bi telefon almak ıstıyorum. Amacım öncelıkle oyun oynamak, şık görünmesidir. Sizce ne almam gerekır çok kararsızım lütfen yardımcı olun..
 

Kerim.

Üye
Ace2,wonder olabilir
 

Black

Üye
fiyatını 999 tl yapabilirseniz sony xperia p almanı öneririm
buyur buda linki:
 
Samsung gs2 Ona param yetmiyor dersen xperia neo v (:
 
    Konu Sahibi
jally bean ne ıse yarıcak bı acıklama yaparmısınız ?
 

YsF_90

Üye
telefonun özelliği kadar jelly bean güncellemesini alıp almayacağını da kontrol ederek alırsanız sizin için daha güzel olur
 

ibrother

Üye
800tl veriyorsan samsung s3 gelir nasıl dersen pm at tanidik birine aldık.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...