TELEFON ALMA (yardım)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

baranas

Üye
    Konu Sahibi
TELEFON ALMA (yardım)
Arkadaşlar benim 400-500 aralığında bir param var sizce hangi teli almalıyım (wifiye önem veriyorum)+dokummatiğininde iyi olmasını istiyorum söyleyeceğiniz telin +larını-lerini yazarak söyermisiniz
 

draw1907

Üye
5800 al derim sadece 750 ye almıştım. şimdi 500 civarı

özelliklerini saymayayımda iphone 3g nin 10 katı daha iyi desem yeter heralde
 

baranas

Üye
    Konu Sahibi
5800 dokunmatiği iyi değil diyorlar doğrumu
 

Consul9

Üye
5800 al derim sadece 750 ye almıştım. şimdi 500 civarı

özelliklerini saymayayımda iphone 3g nin 10 katı daha iyi desem yeter heralde

kardeş tmm 5800da iyi ama iphoneun yanından geçemez git sitde bi iphone oyunlarını bak kendi oyunlarına bak dediğimi anlarsın
 
parann üstüne 3 5 bişi daha kat samsung omnia i900 al derm. bomba bi cihaz
 

baranas

Üye
    Konu Sahibi
o dediğin telefon benim dediğimin 4 katı daha pahalı
 
sıfır cihaz şu anda 750 lira. bence ii düşün
 

POLİNOM

Üye
NOKIA N73 SAMSUNGL700 GUZEL ZARİF TELEFONLARDR TAVSİYE EDERİM YADA 1 AY FLN BEKLE FİYATLAR DUSUNCE DOKUNMATK FLN AL BNM L700 CIKTIGINDA 800 DÜ BEN 260 A ALDIM :d
 

orhaan48

Üye
kardeş tmm 5800da iyi ama iphoneun yanından geçemez git sitde bi iphone oyunlarını bak kendi oyunlarına bak dediğimi anlarsın

sırf oyun oynuyacağım diye bluetooth ovar olup çalışmayan mms mesaj desteklemeyen en önemlisi bataryası bittiği yani öldüğü zaman servise gönderip baya bi can yakıcı fiyatla değiştirip kazıklanmayı kabul ediyorum diyorsan bir şey denemez tabi

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşım herşeyden önce beklentilerini karşılayacak ve en önemlisi uzun ömürlü kendini piyasada kanıtlamış bir model yani nokıa al .yok ben gösterişe önem veririm gerisi hikaye dersen yazık parana derim
 

SpeciaL@

Üye
5800 iyi bir tercih ama samsung star wi-fi de alabilirsin
 

gkn1988

Üye
Telefon alma iphone Al
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...