Telefon alıcam (YARDIM)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mertgens

Üye
    Konu Sahibi
Telefon alıcam (YARDIM)
300 TL'ye 2. el telefon alıcam en iyisi hangisi olabilir?

şuan aklımda HTC Wildfire S var
 

R.A.M

Üye
ben olsam o kadar parayla android telefonlara bakmazdım nokia c5e flan bakardım
 

mertgens

Üye
    Konu Sahibi
wildfire s tavsiye etmem.bugunluk arkadasim bana vermisti.sorcagin varsa sorabilirsin.su anda yanimda telefon


hocam yani sonuç olarak soracak sorum yok ama wildfire s'den üstün bir telefon bulamıyorum wildfire s'ye daha yakınım
 

mertgens

Üye
    Konu Sahibi
300 TL'ye 2.el wildfire s
 

mertgens

Üye
    Konu Sahibi
c5 almam zaten android olmayı planlıyorum :S
 

mertgens

Üye
    Konu Sahibi
300 Tl'ye en güzel hangi telefonu alabilirim??
 

mertgens

Üye
    Konu Sahibi
incelemelere göre wildfire s almayı planladım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...