Telefon alacağım , yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Telefon alacağım , yardım
Singapur üretimi toplama olarak bir HTC One X alacağım . Her şeyi orijinal fakat sadece işlemcisi tegra yerine cortex a9 var . Daha doğrusu satıcı arkadaş bana böyle söyledi . Sizce alayım mi ? Fiyatı gerçekten çok uygun . Orijinal alacak gücüm yok . Oyun ve uygulama çalıştırmakta bir sorun olur mu ? Lütfen yardım edin
 
Bak kardeşim bi one x kullanıcısı olarak söylüyorum.

Şimdiye kadar başıma hiç bi sorun gelmedi bu telefondan. Ama bunun çakmasını almamanı tavsiye ederim. Orjinal taiwan üretimi olan cihazı al. Htc nin çinde ürettiği cihazdan alırsan başına sürekli dert gelir piksel patlar falan hep dert hep dert.

Senin olayda şöyle orjinalini almaya gücüm yok demişsin. O zaman daha düşük modellere bak kardeş bütçene göre telefon al ama orjinal olsun. Yani o telefon sana sonradan bela olmasın

- - - Eklendi - - -

Tegrasız bir one x Ekransız bir s3'e benzer yeğen
 
    Konu Sahibi
Çok mu sorun olur yaa . Off , ucuz olsa keşke
 
Orjinalini Alacak Gücüm Yok Diyorsun O Alacağın Cihaz Belli Bir Süreden Sonra Bozulursa Napacan Düşündün Mü ?
 
    Konu Sahibi
Samsung galaxy s2 alayım o zaman , o nasıl bi tel ?
 

amcalu1

Üye
Guzel teldir tavsiye ederim s2 yi
 

balcolu

Üye
S2 i alabilirsin bütçene uygunsa, gerçekten kaliteli
 
Sen Bilirsin Kardesim .. Ama Orjinaline Benzemez .. Elbet Bi Yerde Bisey Cikar ..
 

aleranol

Üye
Toplama cihaz yapmak kolay değil çakmalar zaten hicbirzaman iyi olmamıştır. Ben de s2 yi öneririm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...