telefon alacagım YARDIM

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
telefon alacagım YARDIM
Merhaba arkadaşlar.ben 500-550 tl ye kadar bir telefon almayı düşünüyorum.dokunmatik olabilir ve müzik sesinin çok çıkmasını istiyorum.ben 5800 express music güzel gördüm sizin tavsiyelerinizi bekliyorum
 

Emre-45

Üye
5800 a bulaşma derim..Biraz zorlarsan X6 alabilirsin
 
    Konu Sahibi
tamam sağolun ama ben kararımı dokunmatikten yana verdim bana dokunmatik önerebilir misiniz?
 

Neverex

Üye
Sana 5530 u öneririm.Bizzat kendim kullanıyorum.Hairka bir telefon.Şimdiye kadar sorun yaşamadım.Tavsiye ederim.

 
    Konu Sahibi
tamam sağolun ve bana 5800 kulanan biri lazım
 
ben kullanıyorum 3 gundur gayet guzel bır problemi yok guncelleyince daha da guzel oluyor.
 

4MaGuS

Üye
5800 hiç bulaşma kardeş sorunları çok x6 al bence
 
kötülemeyin be teleonu süper telefon bende de war
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...