Telefomumu kolayca nasil ROOT'larim ?

    Konu Sahibi
Telefomumu kolayca nasil ROOT'larim ?
Arkadaslar hemencecik rootlama yontemi falan var mi acaba ? Telefonum S3 mini


Yada UnlockRoot diye bir prog. Tek tiklamayla root yapiyomus ne dersiniz
 
optimus black ics ve gb surumu sorunsuz root unroot yapiyor. senin telde de problem olacagini sanmiyorum. zaten root yapamazsa hata verir program.
 
Tepkiler: firat1231
    Konu Sahibi
Yani program ise yarayabilir diyosun usta
 
yaramazsa root basarisiz diyo ama sorun yasayani duymadim. ama icim rahat etsin diyorsan programin sitesinde desteklenen modeller yaziyor bakabilirsin. yada senin telden kullananlar yorum yapabilir. neticede telefona yapilan her islemin bir risk faktoru vardir. donanimsal olmadigi surece yazilimsal sorunlar asilabilir turden. son karar sizin.
 
Tepkiler: firat1231
    Konu Sahibi
Hm.. anladim usta. Bakalim ya yarin bir deneme yaparim yada suan bu yazdiklarimizi okuyan diger arkadaslar varsa cevap yazsinlar lutfen
 
en güzeli recoveryden flashlaman ve gayet kolay bu tür programlar genelde sorunlu googledan .zipli dosyasını bul sana yeter
 

emreli01

Üye
bu android bölümünde modaratörler ya ilgilenmiyor yada bişe bilmiyorlar symbian bölümünde bi konuyu açtıgım gün yardımcı oluyorlardı ama androidde kesin bi yardımcı olan yok malesef bende kaç gündür htc one x plus root ve unroot işlemini sordum bi yardımcı olan olmadı
 
eger android sistem modifikasyon ve destek kismina bakarsaniz bu konularin acildigini gorursunuz. ayrica genel basligi altinda konu acildigi icin cevap az gelir. dedigim kisma goz atip tatmin etmezse yeni konuyu oraya acarsaniz daha cok cevap gelir
 

emreli01

Üye
eger android sistem modifikasyon ve destek kismina bakarsaniz bu konularin acildigini gorursunuz. ayrica genel basligi altinda konu acildigi icin cevap az gelir. dedigim kisma goz atip tatmin etmezse yeni konuyu oraya acarsaniz daha cok cevap gelir

analdım birde oraya açtım bakalım ne olacak ya o değil sitede hiç mi one x plus kullanan kişi yok ona şaşıyorum kimse yardımcı olamadı
 
    Konu Sahibi
Zaten denedigim program yapmadi :mad:
 

mustipa

Üye
root işi ne işe yarıyor acaba
 
Bende htc one X plus kullanan biriyim. Güzelim cihazı neden root yapiyorsun.herşeyi sunmuş yapan kişiler