telefn önerisi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Siyah.

Üye
    Konu Sahibi
x6 8 gb tam istediğim özelliklerde ama çoğu kişi bu eski telefonu alma diyor.
nedir bu android sevgisi
 

Siyah.

Üye
    Konu Sahibi
hey allahım nasıl forumdur bu
şu telefon güzel diyoruz birden karşı tarafın fanları işe el koyuyor yok şu diyoruz başka markaların fanları geliyor
 

pasha14

Üye
X10 Mini'nin ekranı çok çok küçük. X10Mini alma.
 

pRime.

Üye
hey allahım nasıl forumdur bu
şu telefon güzel diyoruz birden karşı tarafın fanları işe el koyuyor yok şu diyoruz başka markaların fanları geliyor

Bence sen kararını ver artık. 2 aydır konu açıp duruyosun telefon önerenlere de fanboy diyosun. Madem bu kadar anlıyosun bu işlerden git telefonunt kendin seç! Forumu kendi konularınla doldurmayı bırak artık!!
 
x3 02 veya x6 alabilirsn güzel telefonlar öneririm x6 eskidi biraz x3 02 öneririm
 

Remil_53

Üye
C6-00 veya biraz daha para koyabilirsen c6-01 alabilirsin
 

Siyah.

Üye
    Konu Sahibi
C6-00 veya biraz daha para koyabilirsen c6-01 alabilirsin

c6-01 güzel ama ekranı küçük geldi bana hem bence o fiyata galaxy ace daha doğru bi seçim olur.
ama ben telefona okadar para vermek istemiyorum
 

hoss

Üye
bekle o zaman biraz daha düşsün fiyatı
 

Remil_53

Üye
c6-01 güzel ama ekranı küçük geldi bana hem bence o fiyata galaxy ace daha doğru bi seçim olur.
ama ben telefona okadar para vermek istemiyorum

C6-01 in ekranı mı küçük geldi ? 5800 la aynı boyutta ekranı. C6 ya bak o daha ucuz ve her özellik var 5mp Carlzeiss'li AutoFocus kamera , Ön kamera , 3,2 inc ekran, Sügülü Qwerty klavye ve Nokia Kalitesi
 
Nokıa yı salla galaxy fıt mını gibi androidli cihazlara bak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...