Tekrar ßurdayım :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Tekrar ßurdayım :)
Sınavlarım yüzünden uzun zamndır sitede yoktum ama Allaha şükür bittiler vaktım oldukça siteye paylasım yapıcam artık
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Hoş geldin, umarım sınavlarından istediğin sonucu alırsın.
 
Hoşgeldin Burcu yeniden aramızda olman çok güzel
 

c3r3n

Üye
tekrar hosgeldin
 

omayra

Üye
Umarım sınavların iyi geçmiştir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...