TEKLİF HAZIRLIĞI

DOKTOR 7

Üye
    Konu Sahibi
TEKLİF HAZIRLIĞI
Arkadaşlar iyi günler,şimdi dostlar şöyle bir sorunum var ki uzaktn bir akrabanın kızını gördüm ve çok beyendim kıza konuşmak istediğimi söyledim mesajla ama hala iki gün oldu cevap alamadım ne yapmalıyım
 

DOKTOR 7

Üye
    Konu Sahibi
Mesut kardeşim onunla mutlaka konuşmam lazım kız cok hoş biri
Mesut kardeşim onunla mutlaka konuşmam lazım kız cok hoş biri
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
buraya fikir almaya geldiğine göre benim fikrimde bu
 
Tepkiler: muhammettvurucu
Bikac mesaj daha at kardes baktin donmuyo numarasi varsa ara yoksa bncede bosver
 
Cevap vermediyse seninle alakalı olumsuz düşünüyordur.
 

Dj.Refoo

Üye
belki kızın sms i yoktur
 
Mesajı nerden gonderdin faceden mi yoksa tel üzerinden mi ?
 

mrzstyl

Üye
get gonuş en fazla "üff defol be salak" der
 

DOKTOR 7

Üye
    Konu Sahibi
Bi iki gün sonra dönmezse arayacam , yorumlarınız için tek tek teşekkür ederim arkadaşlar
 

zombaka

Üye
Akrabanın kızlarınla işin olmasın al sana tavsiye
 
Daha çok espiri yüklü bir mesaj at tepkisini ölç.
 
Yani kardeşim önce bi yokla tepkisi ne olcak. Etki yepki yani
 

Darqos

Üye
Git yüz yüze konuş
 
Bu adam işini halletti sanırım. Hiç ses seda çıkmıyor
 
Bence kızın abileri öğrenip vurdular
 
Tepkiler: Darqos