Tekken Advance!!! (8Mb) By Emir

Emir

Üye
    Konu Sahibi
Tekken Advance!!! (8Mb) By Emir

Yükleme Adımları
1) Önce VBag emülatörünü cep telefonunuza Kurun
2)vbag sizden k.e.y.g.e.n isterse aşagıdaki linkteki k.e.y.g.e.n i indirin ve bilgisayarınızda açın ondan sonra telefonunuzun IMEI numarasını yazın generate'ye basın çıkan activasyon kodunu cep telefonunuzdaki vbag emülatörüne yazın.
4) Oyunu şu dizine atın: e:\data\others\vbag
5) Vbag i açın ve doya doya Oynayın
Not:IMIE numarasını nasıl bulucam dersen cep telefonunuzdan *#06# yaparak veya telefonun sim karıtının bulundugu etiketin üzerinde yazar

Oyun Benim tarafımdan n73 de Denenmiştir...
Bir Teşekkürü Çok Görmeyin By Emir..
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: ayho, okkankaya, mur@ ve 13 diğerleri

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler..
 

donex92

Üye
Hocam e surucusunde data var other de var yalnız vbag yok..ne yapmam lazım
 

Emir

Üye
    Konu Sahibi
Hocam e surucusunde data var other de var yalnız vbag yok..ne yapmam lazım
Peki vbag adında deilde başka yapancı bir dosya varmı sende olmayan eger varsa onun içine at dene.. olmassa yaz
 
Hocam e surucusunde data var other de var yalnız vbag yok..ne yapmam lazım
vbag veya farklı bir isimle dosya açıp oyunu o dosyanın içerisine kopyala ve kopyalama bittikten sonra oyuna tıkla, otomatik olarak vbag emilatörü açılacaktır. yükleme yapacak ve bittiğinde oyunu oynayabilirsin. Vbag emilatörü farklı tam ekran modlarında oyunu oynamana imkan sağlıyor. ayarlarından değiştiebilirsin.
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Süpermiş teşekkürler
 

donex92

Üye
Su an dosyayı attım vbagtan actım bu sefer de oyun pıksel pıksel ve bozuk gosterıyor anlayamadım gıttı =)
 

Emir

Üye
    Konu Sahibi
Su an dosyayı attım vbagtan actım bu sefer de oyun pıksel pıksel ve bozuk gosterıyor anlayamadım gıttı =)
Kardeşim ayarı var menüye iyi bak orada bir yerde pixel ayarı olcak senin telfonun pixel i kaçsa ayarla benimki 240x320
 

donex92

Üye
Kardes ılgın ıcın sagol ama ben o pıksel secenegını bulamadım ya benım tel e63..ama dedıgım gıbı o pıksel ayarını bulamadım..
 

merty24

Üye
waay bu oyun benim emilatorde var saol
 

rapman

Üye
arkadaşlar vbag klasörünün oluşması için vbag programını ( emulatoru ) bir kereye mahsus açmanız gerekmektedir bilginize...
paylaşımın için teşekkürler Emir
 

fom59

Üye
Beklediğimden güzel çıktı.Paylaşım için teşekkürler
 

ygbygb

Üye
kardes oyun ingilizcemi bende rusca gbi bi dlde acıo bu arada emegn icin thx
 
Teşekkürler dostum..!

--------------- Ekleme ---------------

Teşekkürler dostum..!