Tek Taraflı Bir Sevgiydi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Tek Taraflı Bir Sevgiydi

tek taraflı bir sevgiydi beni sana bağlayan

ve göz yaşına boğulan yüreğimdeki

iki tarafına da dokunsan

hiçbir sonuç alamadığım bir sevdaydı benim

ben seviyordum….

ve içimden bağıra bağıra söylüyordum

ben sana aşıktım ama sen hissetmiyordum

çıkaramıyordum içimdeki gücü

anlatamıyorum seviyorumla biten son sözü

ve gözlerimle söylüyordum

ama sen görmüyordun!!!!
 
Tepkiler: Nillowa ve Mss Yzc

Nillowa

Üye
emeğine sağlık teşekkürler
 

Mss Yzc

Üye
güzelmiş teşekkrler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...