Moto G [Tek Sim] [OFFICIAL] PAC-man AIO [AOSP]

UpOneTR

Üye
Kardes sen nerden kaca hangi renk aldin?
Ben almadım atrixe karşılık verdiler

Türkiyede sadece siyah var baska rengi yok

Gelbial diye bi site var ordan alan bi kac kisi var 650 civariydi fiyati bi bak
 
Tepkiler: muhammettvurucu

UpOneTR

Üye
Retrica malum androide de geldi ben discovery de kullanamiyorum cok agir calisiyor ama s3 mini hatta 160 liralik tablette daha iyi calisiyor. Acaba moto g de de agir mi calisiyor on kamerada?
Hayır gayet stabil
Mesela powercamda gmd de kasıyo ama bunda kasmyodu
GMD den geçiceksen eğer çok cok buyuk farklar göreceğine inanıyorum :-D