Tek ban yemeyen

Emrgncy

Üye
Olum o konuda bir şeytan tüyü var demek ki

hemen mesajını editleyip uzaklaş ordan


- - - Eklendi - - -

Ayrıca Furkan banlı değil la, kendisi uzaklaştı...
 
Tepkiler: -Akıncı

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
olsun abi ha ban atmış ha yemiş ne fark eder
 

Oğuzhan

Üye
onlar kendileri uzaklaştı
 
Tepkiler: Emrgncy ve -Akıncı
şuna bak konu ful banlı bir tek sen ..
 
Tepkiler: x-scarface ve Emrgncy

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
tanıdık var bende istesem mi
 

Oğuzhan

Üye
ben bam yesem forumu bırakırım herhalde...
 
Tepkiler: Emrgncy

Oğuzhan

Üye
ciddiyim
 
Tepkiler: Emrgncy
Bir daha da uğramam bende.
 
Tepkiler: Emrgncy ve hikmet366
ben 1 hafta yemiştim bir kere
ama o günden sonra aktifliğim asla eskisi gibi olmadı