TeaShark (Operadan daha güzel{bence})

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
TeaShark (Operadan daha güzel{bence})
TeaShark operdan daha güzeel çünkü kullanımı rahat hızlı ilk önce bende (java oldugundan ve düşük boyutlu oldugundan) teredüt ederek indirdim ama kullanınca farkı anlıyacaksınız.
operadaki gibi fazla ince ayarı yok zaten sizde ince ayarı fazla sevmezsiniz.
 

Ekli dosyalar

ya evet dediğin gibi kullanımı rahat. ekran çok akıcı. bunun başka bir versiyonunu indirmiştim ben bir ara ama kullanmamıştım. çünkü istekleri tam karşılamıyordu. sanırım bu bir üst versiyonu ama rahat olmasına rağmen yine de yetersiz. mesela facebookta arama yapıyorum ama aramıyor. gerçi opera arıyor da ne oluyor diyeceksin. çünkü operada da aradığın kişiyi buluyorsun ama mesaj yazamıyorsun. güvenlik penceresi açılmıyor. looding yazıp öyle kalıyor. ama ben bu programın akıcılınağa hayran kaldım. bu yönden çok hoş. ya bunları yazarken bir yandan da programı karıştırıyorum. bu neyaaaaa. kardeş valla bu operayı sollamış. süper gerçekten. valla kardeş haklıymışsın. dur ben şunu biraz kullanayım tepe tepe

--------------- Ekleme ---------------

yalnız bu operayla yarışır. bunun operadan iyi bazı özellikleri var. operanında bundan iyi bazı özellikleri var. ama bu bir sonraki sürümünde operayı sollar gibi. arkadaşların denemesini tavsiye ederim.

saol paylaşım için

--------------- Ekleme ---------------

operaya göre en büyük eksiği: opera sayfadaki metni ekrana sığdırıyor ama bu sığdırmadığından yazıyı okuyabilmek için sağa sola gitmek gerekiyor.
 
virüs falan bişe yok dimi ??

--------------- Ekleme ---------------

indircem ama çalışıomu ayrıca virüs varmı ??

--------------- Ekleme ---------------

biri cevap yazsın pc ye indirdim ..... ama virüs olmasındna endişeleniyorum

--------------- Ekleme ---------------

virüs varmı yokmu ??
 

yasin.11

Üye
Ne virüsü kardeşim olmaz bi şey
 

Mc_Ceza

Üye
6280 Çalıştıramadım :S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...