Tarih öncesi Facebook!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
Tarih öncesi Facebook!

Rusya ve İsveç’te bulunan kalıntılar bronz çağında insanların birbiriyle iletişim kurmak için granit kayaları kullandıklarını ortaya çıkardı. Arkeologlar bunun Facebook’un tarih öncesi formu olarak görülebileceğini söylüyor. İnsanlar binlerce yıl önce iletişime geçerek avlanmakta, kendilerini savunmada işe yarayacak bunun gibi pek çok bilgiyi kayalara yazarak farklı kabilelerin haberdar olmasını sağlamış. Cambridge Üniversitesi araştırmacıları Rusya'daki Zalavruga ve İsveç'teki Namforsen sitelerinde yaptıkları çalışmalar sonucu, mağara duvarlarına çizilmiş yaklaşık 2.500 resim ortaya çıktı. Araştırmacılara göre, Bronz devrinde kaya duvarlara çizilen, insan ve hayvan resimlerinden av partilerine kadar bir çok tasvir, o dönemde yaşayan insanların duygu ve düşüncelerini paylaşmak için kullandıkları bir yöntemdi. Araştırmada yer alan Cambridge Üniversitesi Arkeologlardan Mark Sapwell'e göre bu bölgeler çok özel mekânlar ve insanların buralara gelme sebebi, kendilerinden önce bu bölgede yaşayanları tanımalarından dolayı.


ALINTI
 
Tepkiler: oozcan42

pelın_

    Konu Sahibi
Ben anlamadim mesela
 
orda üstte "like" mı yazıyor ben mi yanlış gördüm
Yok arkdaşlık talebi göndermiş o
 
ilgiç baslıgı görünce dalga sandım
 

KayraBey

Üye
iki oyuk taş görmişler facebooka benzetmişler. biz peri bacalarını birşeye benzetiyor muyuz
 
iki büyük gözü olan çöp adam gördüm ben
 

woswos09

Üye
Gerçek anlamda birbirlerinin duvarlarına yazıyorlarmış
 

The East

Üye
duvarda bi adam kendini çizmiş başası gelip altına for yazmış
 

[ENGİN]

Üye
face olmasaydı neyd benzetecekler di acaba?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...