Tanışalım mı ?

    Konu Sahibi
Tanışalım mı ?
Beni Kimler Tanıyor Biliyor ? Ayın Üyesi Olmam İçin Ne Kadar Çaba Sarfetmem Lazım ? 7/24 Online ' ım
 

iyavuzoz

Üye
yeni facepalm şeysi sen olabilirsin



- - - Eklendi - - -

https://eksisozluk.com/facepalm--2009464
 
    Konu Sahibi
yeni facepalm şeysi sen olabilirsin



- - - Eklendi - - -

O neyin Şeysiymiş Öyle
düşünceli şekilde yüzü kapatma eylemi. ? Fotoğrafı Değiştireyim İstersen Hoşuna Gitmedi Galiba
 
Ayın üyesi olmak iyi değil aslında nedenide,30. günün sonunda o yetki elden gidince insanın içine oturuyor
 

Akıncı

Üye
ayın üyesi olacan da ne olacan
 
Tepkiler: ANIL

SHS

Üye
bende bir zamanlar ayın üyesiydim şimdi kim hatırlıyor ben bile unuttum hangi ay hangi yıl
 
Tepkiler: Oğuzhan
    Konu Sahibi
Ayın üyesi olmak iyi değil aslında nedenide,30. günün sonunda o yetki elden gidince insanın içine oturuyor
Banane Banane Bende İstiyorum


- - - Eklendi - - -

ayın üyesi olacan da ne olacan
Logosu Çok Güzell


- - - Eklendi - - -

bende bir zamanlar ayın üyesiydim şimdi kim hatırlıyor ben bile unuttum hangi ay hangi yıl
Abi Sen Fazla Gezinmiyorsun Forumda Galiba İlk Defa Gördüm
 

SHS

Üye
hadi canım

- - - Eklendi - - -


Banane Banane Bende İstiyorum


- - - Eklendi - - -


Logosu Çok Güzell


- - - Eklendi - - -


Abi Sen Fazla Gezinmiyorsun Forumda Galiba İlk Defa Gördüm

zamanında çok gezindik
 
Tepkiler: iyavuzoz

Revengeful

Emekli Yönetici
Konu açıp duracan.. Sadece 7/24 online olunca rütbe verilmiyor.

- - - Eklendi - - -

Bir de adminlerle ve modlarla iyi geçin, nasılsınız falan de..


- - - Eklendi - - -

Sonra Adana'ya git ve Erol Admin ile rakı balık yap.


- - - Eklendi - - -

Ondan sonrada güzel güzel beklersen ay başını sende ayın üyesi olabilirsin belki
 
Tepkiler: CABBAR ve ANIL

ANIL

Admin
Baya uzun iş ya hiç gerek yok bence
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ya da önce popüler ol. MaxiStar yarışması düzenlemelerini iste yönetimden. MaxiStar ol ve yönetimin aklında yer edin.. Gelecek ay illaki sen olursun ayın üyesi..

- - - Eklendi - - -

Baya uzun iş ya hiç gerek yok bence
Mesela bu arkadaş yönetimde sözü geçenlerden. "avhatarıN ç0qh qüzéLMiş yhaqhıyh0N yhaNi" yaz ayın üyesi ol.


- - - Eklendi - - -

Nawy mod olabilseydi kesin ayın üyesi adayı olurdun. O da Rihanna hayranı. Ben hala mod olsaydım .. hiçbir şey olmazdı


- - - Eklendi - - -

Canım sıkıldı, öylesine yazıyorum siz bana bakmayın..


- - - Eklendi - - -

Saat 17'de dersim varda ondan..


- - - Eklendi - - -

Neyse öyle işte..


- - - Eklendi - - -

Havada baya sıcak ha..
 
Tepkiler: Kadir Cem, CABBAR ve ANIL

doctorrr

Üye
Rakı balık iyi fikir
 
Tepkiler: Kadir Cem

ANIL

Admin
Mesela bu arkadaş yönetimde sözü geçenlerden. "avhatarıN ç0qh qüzéLMiş yhaqhıyh0N yhaNi" yaz ayın üyesi ol.

Yazanlar oldu bile onlar listenin başındalar şuan. Ayın üyesi olmak çok basit aslında ama ben olamadım formülü geç öğrendim
 
Tepkiler: Kadir Cem

ANIL

Admin
İyi dersler