tanımadığın birini sevmek

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
tanımadığın birini sevmek
benc engüzelidir tanımadıgın birini sevmek huylarını bilmessin kötü yuanlarını sadece seversin belki hiç buluşamazsın konuşamazsın ama oseni baglar onu sevmek bile sana yeter resimlerini görmek bile şizofrenik görünüyor ama aşkın en temizidir bence siz ne düşünüyorsunuz
 

join_23

Üye
yanlız sevginin tanımı değil sanıyorum
 
ya arkdaşlar ben bi kız sevdim 24 mayısda gidip konuşcam
uzakdan ilk görüşte
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi

senin adına sevindim benim onu göçrmeme imkanyok
 

MetQ7

Üye
Aslında platonik sevmek bir bakıma iyi sayılır.Sen şimdi o kişiyle çıkmaya başlasan eninde sonunda senden ayrılacak ve o zaman emin ol çok üzüleceksin.Tabi platonik aşkı önermiyorum
 

COBRAMAX

Üye
platonik ask yoktur.yaratan kalpleri karsilikli yaratmistir.bir insani seversen oda seni seni sever sistem boyledir.ve bu sistem sasmaz test edilmis onaylanmistir
 

'Lorelai

Üye
Ben de katılıyorum tanımadan sevme fikrine. O kişiyi hep iyi yönüyle bilmek , hayallerinde kimliğe oturtmak..
Tanıyınca ne oluyor sanki? Daha çok sıkıntılı.
 
Tepkiler: Tuba.Erva
sıkıntı yok hertürlü severim ayıpsn
 

'Lorelai

Üye
Kişiden kişiye değişiyor işte
 
Tepkiler: Kingmortall
Sevmek güzeldir yaşayınca
Vakitsiz ayrılıklar hiç olmasa..
 

JaNbErG

Emekli Yönetici
Tanımadığın birini sevmek kolay, zor olan birisini her şeyi bilerek, kabullenerek sevebilmek.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...