Tango hakkında ufak bi soru

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Tango hakkında ufak bi soru
Arkadaşlar ben telefonumu Almanya - Vodafone dan almıştım . Ve sizin yazdıklarınızdan okuduğuma görede benim güncelleme almam için bu ülkede yayınlanması gerekiyo . Sorumsa Almanyada ve vodafone güncellemeyi verdimi ? Ha ikiside yayınlamadıysa duyumlar aldınızmı tahminen ne zaman olur bu .
 

sataer

Üye
Vodafone başlamıştı sanırım gözükmüyor mu sende?
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
vodafone gibi buyuk operatorler daha gec verir guncellemeyi daha fazla ceşit ve cihaz sattiklari icin testleri ve firmware duzenlemeleri uzun suruyor ama birkac gune gelir heralde.
 
Tepkiler: musicianfaruk
    Konu Sahibi
Cevaplar için teşekkürler dostlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...